آمادگی مصلی نمازجمعه کرج برای برپایی همایش های استانی کاندیداهای انتخاباتی

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات گفت: مصلی نمازجمعه شهرستان کرج آماده برپایی همایش های استانی کاندیداهای انتخاباتی است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مصلی نمازجمعه کرج آماده برپایی همایش های استانی کاندیداهای انتخاباتی است.

رئیس ستاد اقامه نمازجمعه کرج افزود: حضور در انتخابات را هم حق و هم تکلیف عنوان داشته اند؛ از این رو بسترسازی برای انتخابات اصلح در قالب فراهم آوردن شرایط برپایی همایش های انتخاباتی با محوریت نمازجمعه فراهم شده است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به واقع بیانگر دفاع از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته وی، به منظور اهمیت جایگاه مصلی نمازجمه و نقش پرشور حضور مردم، ستاد اقامه نمازجمعه کرج با فراهم آوردن زمینه های لازم امکان برپایی همایش های استانی کاندیداهای انتخاباتی را فراهم کرده است. 

رئیس ستاد اقامه نمازجمعه کرج خاطرنشان کرد: فرآیند انتخابات و انتخاب اصلح، نیازمند فراهم آوردن شرایط مناسبت برای این انتخاب است برای این منظور ضروری است از تمامی امکانات و بسترهای برای این مهم استفاده شود. 

کد خبر 1768443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha