شرکت در انتخابات، پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت و اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای تاکیدکرد و گفت: این حضور پای صندوق‌های رای پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهارداشت: عید قربان روز پیروزی حضرت ابراهیم(ع) است که مأمور می‌شود در راه خدا فرزند خود را ذبح و از آزمون الهی سربلند شد.  

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: عمر انسان همراه با آزمون و سختی است و باید در این مسیر مبارزه کرد تا موفق و پیروز باشد.

وی ادامه داد: تا روز عید غدیر در لرستان برنامه‌های متنوعی برگزار و انتظار می‌رود عموم مردم در آن شرکت کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی، تکفیری و معاندین تلاش می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند، عنوان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.

وی افزود: شرکت در انتخابات و دهن کجی به دشمنان جمهوری اسلامی به رئیس‌جمهور منتخب این فرصت را می دهد که از ظرفیت های داخلی استفاده کند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی و بایستی به آن توجه کرد، عنوان کرد: چراکه موجب اصلاح امور مسلمین می‌شود و مردم بار دیگر بخوبی نقش آفرینی خواهند کرد.

کد خبر 1768469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha