نذر زیبای خادمان خواهر امام هشتم(ع)

به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، اداره رواق‌های خواهران حرم مطهر امام رضا (ع) اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی برای خدمت به زائران و نیازمندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، زهرا قاسمی، رئیس اداره رواق‌های خواهران در این خصوص اظهار کرد: در این ایام مبارک، سبدهای معیشتی و قربانی به مناسبت عید قربان تهیه و در بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد، توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین هماهنگی لازم برای حضور ۹۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌سرپرست تحت پوشش کمیته امداد از فریمان که برای اولین بار به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، در مشهد، انجام شده است.

وی یادآور شد: برای نوعروسان نیازمند، نیز دو سری کالای اساسی جهیزیه به مناسبت این اعیاد بزرگ تهیه شده است.

رئیس اداره رواق‌های خواهران در ادامه از دیگر برنامه‌های این دهه خبر داد و گفت: در عید غدیر، از مجتمع سادات بی‌سرپرست بازدید و متبرکات رضوی توزیع خواهد شد و برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز اجرا می‌شود.

قاسمی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در اداره و توزیع اقلام حجاب در رواق‌ها و صحن‌های مقدس،  خبر داد.

وی افزود: در این ایام مبارک بسته های نبات و شکلات نیز در رواق‌های مبارکه با پیوست فرهنگی توسط خدام خواهر، توزیع خواهد شد.

وی در پایان،  ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم تا در این ایام به نحو احسن میزبان زائران امام هشتم باشیم و با یاری رساندن به نیازمندان و نو عروسان، برکات این دهه پر خیر و برکت را به جامعه منتقل کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 1768515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha