مشارکت ۱۲ میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی در نذر قربانی

عرب گفت: همزمان با عید سعید قربان تاکنون خیران بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به پویش نذر قربانی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد عرب با تبریک دهه امامت و ولایت و قدردانی از مشارکت مردم سخاوتمند استان در طرح ملی نذر قربانی گفت: از این میزان کمک بیش از ۳ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان درقالب اهدای دام زنده و گوشت قربانی بوده است.

وی با اشاره به برپایی ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان افزود: مردم خیر و نیکوکار بیش از ۵ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان به کمیته امداد و ۶ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اهدای تعداد ۶۹۳ راس دام سبک و سنگین توسط مردم خیر و موسسات خیریه به این نهاد خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۶۷۹ راس دام سبک و ۱۴ راس دام سنگین به میزان ۹ هزار و ۳۱۵ کیلوگرم گوشت جمع آوری شده است.

عرب تصریح کرد: همزمان در روز عید قربان پس از ذبح دام‌ها بارعایت همه موازین شرعی و بهداشتی گوشت‌ها درقالب بسته بندی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان به ویژه مناطق محروم استان توزیع شد.

وی با تاکید بر این که همچنان کمک‌های مردم خیر استان در این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت ادامه دارد، افزود: دفاتر ۲۱ گانه این نهاد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده جمع آوری کمک های نقدی وغیرنقدی مردم نیک اندیش است.

مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص مشارکت درطرح خداپسندانه نذر قربانی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود از کافه بازار) و همچنین  پرداخت از طریق کدqr به نیازمندان اهدا کنند.

وی یادآورشد : همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان درسال گذشته بیش از ۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

کد خبر 1768618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha