توزیع ۹۰۰ هزار جلد قرآن برای زائران در فرودگاه مدینه منوره

مدیر بخش مدینه وزارت امور اسلامی از توزیع ۹۰۰ هزار جلد قرآن برای زائران در حال خروج از عربستان از فرودگاه مدینه منوره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «arabnews»، اسامه مدخالی، مدیر بخش مدینه وزارت امور اسلامی عربستان اعلام کرد که آمادگی‌ها برای کمک به زائران در حال خروج به ویژه آنهایی که از طریق فرودگاه مدینه منوره عربستان ترک می کنند، ادامه دارد.

این وزارتخانه علاوه بر توزیع کتاب‌های راهنمایی و آگاهی برای زائرانی که از مساجد بزرگ بازدید می کنند، توزیع نسخه‌هایی از قرآن را برای زائران در حال خروج ترتیب داده است.

مدخالی تاکید کرد: هماهنگی با مجتمع ملک فهد برای چاپ قرآن کریم در مدینه موجب تخصیص بیش از ۹۰۰ هزار جلد قرآن به این منطقه شده است.

به گفته مدخالی این نسخه‌ها در مکان‌هایی در فرودگاه بین المللی شاهزاده «محمد بن عبدالعزیز» در مدینه و فرودگاه منطقه‌ای شاهزاده «عبدالمحسن بن عبدالعزیز« در «ینبع» ذخیره و توزیع شده و سالن های عزیمت در هر دو فرودگاه برای کمک به زائران آماده شده است.

این وزارتخانه همچنین مقدمات خود را برای پذیرایی از اولین گروه از زائران حج به ویژه زائرانی که پس از انجام مناسک حج به سرعت عزیمت می کنند، تکمیل کرده است.

شعبه این وزارتخانه در مدینه، مساجد الخندق، سید الشهداء و قبلتین را با یک سیستم خدماتی یکپارچه آماده کرده است که شامل نظافت کامل، تعمیر و نگهداری، واحدهای تهویه مطبوع، کولرهای آبی و مدیریت موثر جمعیت است.

کد خبر 1768631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha