جیرفت مهیای جشن های غدیر

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا گفت: یکی از این برنامه های پیش بینی شده در دهه ولایت و امامت، برپایی جشن های غدیر است که در پنجم و ششم تیرماه برگزار می شوند.

حجت الاسلام اکبری نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، گفت: در تقویم از عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه گرامیداشت غدیر توجه به آموزه‌های علوی است، گفت: اگر به غدیر اهمیت داده می شد قطعا واقعه عاشورا اتفاق نمی افتاد.
وی جهاد تبیین واقعه غدیر را وظیفه همگانی خواند و افزود: بزرگداشت غدیر یک تکلیف و وظیفه است که بر دوش ماست و باید این مهم را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.
 حجت الاسلام اکبری نیا عید غدیر را یکی از بزرگترین اعیاد
مسلمانان برشمرد ابراز کرد: در راستای بزرگداشت دهه ولایت و امامت به ویژه عید غدیر یکسری ویژه برنامه در نظر گرفته شده است که در سطح شهرها و بخش های شهرستان جیرفت برگزار می شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: یکی از این برنامه ها، برپایی جشن های غدیر است که در پنجم و ششم تیرماه در دهه امامت و ولایت برگزار می شوند.
وی بیان کرد: همچنین در سطح شهرستان در روزهای پنجم و ششم تیرماه بالغ بر ۱۰۰ موکب خدماتی در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان، فرهنگی، مشاوره و پذیرایی و... به طول یک کیلومتر راه اندازی می شود.
حجت الاسلام اکبری نیا اضافه کرد: جشن بزرگ عید غدیر در مسجد امام علی (ع) همزمان با این عید فرخنده با دعوت از سخنران ستاد کشوری غدیر برگزار خواهد شد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این نیز همزمان با عید غدیر ۵ هزار پرس غذای نذری در بین مردم با اولویت نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1768671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha