معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

تشویق به مشارکت پرشور مردم در انتخابات، رسالت اصحاب رسانه است

اصحاب رسانه با شفاف سازی و تعمیق بخشی به فرامین الهی انتخابات سرنوست ساز را رقم بزنند
تشویق به مشارکت پرشور مردم در انتخابات، رسالت اصحاب رسانه است

نظری گفت: اصحاب رسانه با شفاف سازی و تعمیق بخشی بین مردم، انتخابات سرنوشت ساز را رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری شبستان بهنام نظری عصر امروز (۲۹) خرداد در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه که در راستای آگاهی بخشی در امور مختلف گام برمیدارند، گفت:امید است در عرصه سیاسی پیش رو نیز بتوانیم به مشارکت گسترده در انتخابات، ایجاد شور انتخاباتی بر مدار قانون و حضور آگاهانه همگان، بیش از پیش بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، افزود: اصحاب رسانه سربازان عرصه آگاهی بخشی هستند و تبیین اینکه بتوانیم انتخابات را با مشارکت گسترده برگزار کنیم بیش از هر کس دیگر به عهده شما عزیزان است.

وی با بیان اینکه ما در کنار هیئت نظارت به برگزاری یک انتخابات سالم و بدون دغدغه تلاش می کنیم، ادامه داد: دشمنان در عرصه فضای مجازی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند که شفاف سازی آگاهی بخشی و تعمیق بخشیدن به اهداف نظام وظیفه اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی است.

انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده برگزار شود

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره ریاست جمهوری انتخابات سرنوشت سازی است، اضافه کرد: این انتخابات را در شرایطی برگزار می کنیم که رئیس جمهور و همراهانش در مسیر خدمت به شهادت رسیدند، مجلس در انتهای کارش بود و دولت رئیسش را از دست داد ولی با همه اینها با درایت رهبر انقلاب در مسیر انقلاب در حال حرکت هستیم و امروز با دستور رهبر انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تشویق به مشارکت پرشور مردم در انتخابات را رسالت اصحاب رسانه دانست و گفت: این قشر در فرصت باقی مانده تا انتخابات وظیفه دارند با تولید محتوای مناسب نقش موثر خود را در این خصوص ایفا کنند.

بسترهای مناسبی برای انتخابات باشکوه فراهم شود

نظری با تاکید بر اینکه بسترهای مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شود، ادامه داد: نقش رسانه در بهره گیری از فضای مجازی در این عرصه بسیار مهم است و باید با تولید محتوا در راستای تشویق و ترغیب اقشار به حضور حداکثری در انتخابات و امید آفرینی در جامعه تلاش شود.

این مقام ارشد استان به بزرگنمایی رسانه های بیگانه در انعکاس کوچکترین مشکلات اشاره و اضافه کرد: رسانه های داخلی می توانند با آگاهی بخشی و انتقال درست اخبار توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه یک هزار و ۶۷ صندوق اخذ رای ثابت و سیار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد۷۲۳ شعبه ثابت ۳۴۴ سیار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این تعداد شعبه ۶۰۶ شهری ۴۶۱ روستایی است، اظهار داشت: ۲ مدرک شامل کارت ملی و شناسنامه در این دوره از انتخابات قابل قبول است و امکان رای دادن با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار مولفه اصلی انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار مولفه اصلی انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی با امنیت کامل آماده‌اند، ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت فراجا، سپاه و بسیج به منظور برقراری امنیت در انتخابات انجام شده است.

کد خبر 1768676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha