محفل انس با قرآن کریم در غنی آباد برگزار شد

در راستای طرح قرآنی ۳۱۳، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی محمدجواد کاشفی در روستای غنی آباد شهرستان بشرویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محفــل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی شامگاه (۲۹ خرداد) در روستای غنی آباد شهرستان بشرویه برگزار شد.

این محفل قرآنی با حضور قاری بین المللی محمدجواد کاشفی در روستای غنی آباد در راستای اجرای طرح استانی قرآنی ۳۱۳ قرارگاه شهید آوینی اجرا شده است.

این محفل نورانی با استقبال خوب مردم رو به رو بود و با برنامه ریزی های صورت گرفته برگزاری این محافل با حضور قاریان برجسته بین المللی کشورمان در سطح شهرستان بشرویه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این رویداد قرآنی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شهرها و مناطق مختلف برگزار می شود.

به دنبال تاکیدات رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) در خصوص برگزاری جلسات تلاوت مجلسی قرآن در مساجد و همچنین ضرورت برقراری ارتباط بین مساجد هم جوار، طرح ملی مسجد پایگاه قرآن از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

طرح قرآنی ۳۱۳ نیز از طرح‌های شهید آوینی اداره کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی بوده که در این طرح قرار است ۵۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری در استان برگزار شود.

کد خبر 1768682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha