۱۰تیر آخرین مهلت نام نویسی در رویداد مسجد محور «صعود»

حجت الاسلام ترابیان از تداوم فرایند نام نویسی رویداد فرهنگی هنری «صعود» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران تا ۱۰تیرماه خبر داد و گفت: علاقه مندان با مراجعه به سایت https://soudmaz.ir/ ثبت نام نمایند.

 حجت الاسلام محمدترابیان- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۳-۲۰سال، خانواده نوجوانان ثبت نام شده و اهالی مسجد محله جامعه هدف رویداد فرهنگی هنری «صعود» هستند، اظهار کرد:این رویداد تربیت محور بوده و بین ۳۰۰کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سرود، سواد رسانه ای، بی نهایت شو(اردو)، تئاتر، موبایل گرافی، داستان نویسی، طراحی پوستر، تدوین و خبرنگاری رشته های این رویداد است، افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://soudmaz.ir/ نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه تمامی رشته ها طی ۶ مرحله شامل: استعدایابی، آموزش، هدایت، تولید، رقابت و عرصه اجرا برای مردم که فرآیندی جامع و کامل است انجام می گیرد، خاطرنشان شد: شرکت کنندگان در این رویداد، پس از ثبت نام علاوه بر شرکت در کلاس ها می توانند به صورت داوطلبانه و جهادی در اجرای برنامه های مسجدی همکاری نماید.

وی با بیان اینکه کلاس های این رویداد فرهنگی هنری در ۲سطح تخصصی و عمومی برگزار می شود، گفت: این رویداد در بازه زمانی یکساله اجرایی شده و در نهایت با برگزاری جشنواره ای برترین های کلاس های برگزار شده در مساجد استان شناسایی و معرفی می شوند.

حجت الاسلام ترابیان اضافه کرد: کلاس های عمومی با محوریت مسجد محله و کلاس های تخصصی با محوریت شهرستان و منطقه اجرایی می‌شوند.

کد خبر 1768704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha