لزوم نقش آفرینی اهالی فرهنگ و هنر برای ایجاد شور انتخاباتی

آهنگر گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه وظیفه هدایت مردم و آگاهی بخشی به مردم را بر عهده دارند باید با تبیین اهمیت انتخابات و نقش مشارکت گسترده در این رخداد سیاسی کشور، زمینه ساز حضور حداکثری پای صندوق های رأی برای انتخاب نهمین رئیس جمهور ایران عزیز باشند.

احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مردم نقش اساسی و ارزنده ای در اداره امور کشور ایفا می نمایند که امید می رود در انتخابات پیش رو نیز شاهد مشارکت حداکثر ملت در پای صندوق های رأی باشیم.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری است، افزود: البته انتخاب اصلح نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید محقق شود.

آهنگر با اشاره به نقش اثرگذار جامعه فرهنگ، هنر و رسانه در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، گفت: فعالان فرهنگی هنری می توانند با استفاده از ابزار هنر تلاش نمایند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر باشند.

وی به ظرفیت های رسانه ای مازندران اشاره کرد و خاطرنشان شد: اصحاب خبر و رسانه باید جریان سازی در راستای تقویت مشارکت مردم در انتخابات را مورد توجه داشته باشند.

آهنگر خطاب به اهالی رسانه استان خواستار بصیرت بخشی به جامعه و افزایش آگاهی مردم برای انتخاب اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

وی  به حادثه شهادت رئیس جمهور و یارانش که تاثر و همدلی عمومی وسیعی را رقم زد و نقطه وصل قاطبه جامعه و جریان های سیاسی شد، اشاره کرد و گفت:با وجود هجمه‌هایی که دشمن علیه جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار برای تشویق بر عدم مشارکت در انتخابات، ملت باید با بصیرت پای صندوق های رأی حاضر شوند تا شاهد ثبت انتخاباتی باشکوه دیگری در تاریخ معاصر باشیم.

کد خبر 1768717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha