وظیفه  ما انتخاب یک رییس‌ جمهور در تراز شهید رییسی است

خمیس آبادی گفت: وظیفه همه ما کمک به انتخاب یک رییس‌ جمهور توانمند، شایسته، انقلابی و در تراز شهید رییسی است

فریبا خمیس آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، گفت:هم اینک وظیفه همه ما کمک به انتخاب یک رییس‌ جمهور توانمند، شایسته، انقلابی و در تراز شهید رییسی است و موضوع انتخابات آنچنان مهم است که می تواند پشتوانه مردمی یک حاکمیت را نشان دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور در کنگاور افزود: مردم  فهیم و انقلابی یک بار دیگر در پای صندوق های رای  به دشمنان نشان می دهند که ایران یک کشور مقتدر جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهور برای آشنایی بیشتر اعضا و حضور گسترده در انتخابات نشست بصیرتی (جهاد تبیین) با موضوع انتخابات به همت پایگاه مقاومت بنت الهدای با سخنرانی حجت الاسلام حسینی مجد در  زینبیه روستای شورچه و با حضور جمعی از خواهران برگزار شد.

وظیفه  ما انتخاب یک رییس‌ جمهور در تراز شهید رییسی است

خمیس آبادی تصریح کرد: در این نشست سخنران  به ذکر مطالبی در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب پرداخت و نمونه آن را شهید خدمت شهید ابراهیم‌رئیسی معرفی کرد.

مدیر کانون منتظران ظهور در کنگاور اظهار کرد: وظیفه ما فقط این نیست که رأی دهیم، بلکه وظیفه داریم که دیگران را هم به رأی دادن تشویق کنیم، به ویژه وقتی فردی را به عنوان منتخب خود انتخاب کرده‌ایم وظیفه داریم با طرح دلایل این انتخاب، دیگران را نیز به حضور در انتخابات و رأی دادن به آن فرد، تشویق کنیم. اصل، مشارکت در انتخابات است. در این مسیر جهادگونه تلاش کنیم و توجه داشته باشیم  همه تلاش کنیم مشارکتی پرشور و حداکثری با انتخاب اصلح و خوب رقم بخورد.

کد خبر 1768806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha