حجاب و عفاف در نظام اسلامی امری مهم است

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نظام ما نظام اسلامی است بنابراین ترویج عفاف و حجاب امری مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی،  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد»  که در نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی برگزار شد، گفت: نمایشگاه «گوهر شاد» کار جمعی بوده و همه دستگاه ها مشارکت فعال داشتند. 

این مسئول ادامه داد: بحث عفاف و حجاب را باید کاملا ترویج دهیم چون نظام ما نظام اسلامی است. 

وی افزود: دولت سیزدهم وقتی این دولت را تحویل گرفت که تحت شرایط خاصی بوده و زمانی که پای کار آمد نباید یادمان برود و وضعیت الان را بررسی  کنید. 

ابراهیمی ادامه داد: دولت سیزدهم را در شرایطی که دارای تورم ۶۰ درصدی بوده به دست گرفت و الان تکیه بر ظرفیت‌های موجود داخلی هستیم و شهید رئیسی با استفاده از توان داخلی حرکت می کردند و با تمام توان پیش می‌رفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در استان، گفت: در طول ۳۱ ماهه دولت شهید رئیسی بیش از هزار کلاس درس را تحویل گرفتیم و هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیز در حال انجام است. 

وی افزود: در مورد آبرسانی نیز بعضی روستاهایی داشتیم که از لحاظ آب شرب مشکل داشتند که در این دولت حل شد و پوشش گازرسانی نیز در دولت قبل   ۳۵ درصد بوده که به ۸۵ درصد در سطح استان رسیده و مقرر بود تا پایان دولت به وضعیت سبز برسد.

ابراهیمی افتتاح بیمارستان‌ها، بیمه زوج های نابارور، درمان کودکان زیر هفت سال به صورت رایگان از جمله دیگر خدمات دولت سیزدهم بوده است. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات ۸ تیر ریاست جمهوری نیز گفت: هشت تیر انتخابات بی‌نظیری خواهیم داشت و شاخصه‌های که شهید آیت الله رئیسی داشتند باید ملاک باشد. 

ابراهیمی افزود: تواضع، ولایت مداری، مردمی بودن و انعطاف پذیری از جمله ویژگی های شهید آیت الله رئیسی است که باید بین مردم تبیین شوند. 

وی گفت: همه زیرساخت ها در استان آذربایجان غربی برای انتخابات و مشارکت پرشور فراهم است و دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی می خواهد انتخابات با مشارکت حداقلی داشته باشیم.

کد خبر 1768827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha