اجرای سرود «از تبار رجایی» کانون مدافعان زینبیه ارومیه در نمایشگاه «گوهر شاد»

هم‌زمان با نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد»در ارومیه بچه های مسجدی کانون فرهنگی و هنری مدافعان زینبیه سرود «از تبار رجایی» را خواندند.

خبرگزاری شبستان - آذربایجان‌غربی: نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» با حضور رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، نیر الهامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، شهین جهانگیری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی در مکان سالن نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

امسال سومین دوره این نمایشگاه است که باحضور بیش از ۶۵ غرفه در حال برگزاری است. این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگویی مناسب برای پوشاک بانوان ایرانی از تاریخ ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاری است و در این نمایشگاه پوشاک‌های متنوع ایرانی و اسلامی، پارچه و لباس‌های اقوام مختلف، چادر به قیمت کارخانه در معرض دید عموم قرار دارد. 

علاوه بر این، برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی مانند نمایش لباس توسط دانشجویان و دانش‌آموزان، ورکشاپ‌های هنر خیاطی، بازی‌ها و مسابقات برای کودکان و نوجوانان و گفتمان جوانان نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود. و در این نمایشگاه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی دبیر اجرایی است.

همچنین عصر چهارشنبه، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» اعضای مسجدی کانون فرهنگی و هنری مدافعان زینبیه ارومیه، سرود « از تبار رجایی» را با حضور ۲۵ نفر اجرا کردند.

هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است و کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت عالی هستند و کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد استفاده می‌کنند.

آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جز برنامه‌های کانون‌های مساجد استان آذربایجان غربی بوده و رویکرد کانون مساجد طی امسال افزایش سرودهای تولیدی است.

با توجه به اینکه کانون فرهنگی و هنری مدافعان زینبیه ارومیه یکی از کانون های فعال در حوزه سرود است امسال به عنوان کانون مجری مهمونی بزرگ عید غدیر را نیز عهده دار است. و همایش بزرگ سرود «غدیر» به مناسبت عید غدیر خم و با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت‌مداری در ارومیه برگزار می‌شود.

همچنین ایستگاه صلواتی چای و شربت نیز به همت اداره کل امور خیریه و اوقاف استان آذربایجان غربی در ورودی این نمایشگاه برپا شده است.

اجرای سرود «از تبار رجایی» کانون مدافعان زینبیه ارومیه در نمایشگاه «گوهر شاد»

اجرای سرود «از تبار رجایی» کانون مدافعان زینبیه ارومیه در نمایشگاه «گوهر شاد»

گفتنی است؛ بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر 1768843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha