بیش از ۷۰۰ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال‌وبختیاری پیش‌بینی شد

حسین میرزایی بابیان اینکه بر اساس مصوبه‌های هیئت اجرایی ۷۹۵ شعبه اخذ رای انتخابات رئیس‌جمهوری در این استان پیش‌بینی شده است گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای ۵۷۴ شعبه ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار هستند.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد ستاد انتخابات استان گفت: در زمان حاضر ۲۹ هیئت اجرایی در این استان شکل‌گرفته است که از این تعداد ۱۲ هیئت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیات اجرایی نیز در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند و فرایند تشکیل هیئت‌های اجرایی با همکاری هیئت نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است، اضافه کرد:۳۷۷ نفر در هیئت‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری کار انتخابات را پیگیری می‌کنند.

حسین میرزایی افزود: در زمان حاضر جانمایی شعب، معتمدین شعب، نمایندگان فرماندار و کاربران برابر قانون در چهارمحال‌وبختیاری انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری گفت: یکی از شاخصه‌های مهم انتخابات ۱۱ اسفند (دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری) و هشتم تیر (چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری) هماهنگی و تعامل نزدیک و سازنده بین فرمانداران، بخشداران، اعضای هیئت اجرایی با هیئت‌های نظارت شهرستان و استان است.

حسین میرزایی شمار عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال‌وبختیاری شامل نمایندگان فرماندار، هیئت‌های اجرایی، کاربران و نیروهای پشتیبانی را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی بیان کرد: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار راهبرد مهم تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود که همواره به‌عنوان یک اصل مهم مدنظر دست‌اندرکاران امر انتخابات در چهارمحال‌وبختیاری است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات هشتم تیر در استان فراهم شده است.

وی عمل به مر قانون، بی‌طرفی مطلق و نصب‌العین قراردادن تقوا از سوی دست‌اندرکاران امر انتخابات را عامل مهم برای جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت عنوان کرد.

کد خبر 1768867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha