ادای احترام وزیر کشور به مقام شامخ شهدا در استان مرکزی

وزیر کشور در بدو ورود به استان، با حضور در یادمان شهید گمنام شهر جدید امیرکبیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور امروز پنجشنبه (۳۱ خرداد) در جریان سفر به استان مرکزی، در شهر جدید امیرکبیر مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت و با حضور در یادمان شهید گمنام شهر جدید امیرکبیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حضور در آیین اهدای زمین به خانواده‌های خوش جمعیت، افتتاح بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان در اراک و بهره‌برداری از چند طرح، بازدیدهای میدانی، حضور در چند نشست و بررسی مسائل استان از برنامه‌های وزیر کشور در جریان این سفر یک روزه به استان مرکزی است.

 اهدای ۲ هزار و ۱۷۱ قطعه زمین به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی

ادای احترام وزیر کشور به مقام شامخ شهدا در استان مرکزی

گفتنی است، با حضور وزیر کشور آیین اهدای ۲ هزار و ۱۷۱ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی‌ برگزار شد.

در این آیین که به صورت متمرکز در شهر جدید امیرکبیر انجام شد ۹۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر، ۸۰۹ قطعه در ساوه، ۱۶۲ قطعه در خمین، ۱۱۰ قطعه در دلیجان، ۱۰۵ قطعه در محلات، ۵۰ قطعه در خنداب و ۳۵ قطعه در شازند به متقاضیان مشمول قانون جوانی جمعیت واگذار شد.

دریافت‌کنندگان زمین در این طرح علاوه بر اینکه زمین را به صورت آماده‌سازی شده تحویل می‌گیرند، از تسهیلات نهضت ملی مسکن برای ساخت نیز برخوردار خواهند شد.


وزیر کشور آبان ماه سال گذشته نیز در سفری یک روزه میهمان دیار آفتاب بود.

کد خبر 1768877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha