۶۰ هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است

وزیر کشور گفت: ۶۰ هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری هشت تیر پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری،  بر سلامت انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: به‌منظور برگزاری انتخابات، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و تمامی عوامل اجرایی آمادگی کامل دارند و تجهیزات کامل توزیع شده است.

وزیر کشور با اشاره به پیش‌بینی ۶۰ هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری، افزود: انتخاباتی در نهایت امنیت و با صلابت کامل با امانت‌داری مخصوص دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داده شد، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شده به انتخابات،‌ فضای انتخاباتی غلیظ‌تر می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با شور و شعور انتخاباتی، مردم یک انتخاب درست و با مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه در برخی موارد شاهد بیان برخی آمارهای نادرست از عملکرد دولت سیزدهم توسط برخی افراد هستیم، اظهار داشت: انتظار داریم این اظهارنظرها منصفانه باشد و دولت این آمادگی را دارد که اطلاعات و آمار صحیح را در اختیار نامزدها بگذارد.

وحیدی در پایان خاطر نشان کرد: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حدود ۶۰ هزار شعبه و ۹۰ هزار نقطه رأی‌گیری و بیش از ۳۴۰ شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات، مکه و مدینه و ... مستقر خواهد شد.

کد خبر 1768909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha