«هشتادیوم» آغاز شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: هشتادیوم یک رویداد تربیت محور ویژه اوقات فراغت نوجوانان مسجدی است که جنبه آموزشی، پرورشی و تفریحی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ اولین اردوی تشکیلاتی نوجوانان سرزمین هشتم به عنوان افتتاحیه رویداد «هشتادیوم» که اولین رویداد نوجوانانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی است، امروز پنجشنبه(۳۱خرداد) با حضور ۱۵۰ نفر از نوجوانان برتر و شاخص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد در اردوگاه باغ‌موزه شاهنامه مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار در حاشیه این رویداد درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: آیین افتتاحیه‌ی طرح اوقات فراغت مختص نوجوانان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی تحت عنوان رویداد هشتادیوم امروز برگزار شد.

«هشتادیوم» آغاز شد

وی با بیان اینکه فصل تابستان فرصتی طلایی برای رشد و تقویت استعدادهای جوانان و نوجوانان است افزود: در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، امسال برنامه رویداد محوری را طراحی کردیم به نام هشتادیوم، برای بچه‌های دهه هشتاد و نود که سرمایه‌های آینده کشور هستند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: در آیین افتتاحیه رویداد هشتادیوم که در قالب یک اردوی یک روزه و با حضور بیش از صد و پنجاه دانش آموز نخبه کانون‌های مساجد که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی و... برگزیده هستند برگزار شد شاهد برنامه های متنوعی برای این عزیزان بودیم که علاوه بر بازی، جلسات تربیتی و بصیرتی و استعدادی یابی را نیز شامل شد.

«هشتادیوم» آغاز شد

افکار با تاکید بر اینکه مسائل اجرایی این اردو توسط نوجوانان اجرا شده است عنوان کرد: رویداد هشتادیوم شبیه یک دورهمی است که با استفاده از ظرفیت خود نوجوانان برگزار شده و جنبه آموزشی و پرورشی و تفریحی دارد.

 درمدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی در پایان گفت: امید است با همکاری تیم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اوقات خوبی را برای فرزندان کشورمان رقم بزنیم.

پایان پیام/

کد خبر 1768925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha