«هشتادیوم» رویدادی آموزشی تربیتی ویژه نوجوانان است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: رویداد «هشتادیوم» طرحی تربیت محور است که در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بر تربیت نوجوانان تاکید دارد.

دکتر مهدی اله ویردی‌زاده در حاشیه افتتاحیه رویداد برنامه های اوقات فراغت تابستانی نوجوانان استان با عنوان «هشتادیوم» که امروز پنجشنبه (۳۱خرداد) در اردوگاه باغ‌موزه شاهنامه مشهد برگزار شد درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن تشکر از دست اندرکاران این رویداد اظهار کرد: رویداد هشتادیوم که با همت ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد استان خراسان رضوی برگزار شده است فرصت مغتنمی در راستای آموزش و تربیت نوجوانان بر پایه تربیت مسجدی است.

وی با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت نسل نوجوان ادامه داد: به بیان گهربار مقام معظم رهبری : نوجوانی زمانی برای کسب تجربه‌های بیشتر برای زندگی جدید است. نوجوانی گنجینه‌ی مفیدی برای ادامه‌ی زندگی است. نوجوان‌هایی که در این سن استعداد و مسیر زندگی خود را شناخته‌اند، مهارت‌های لازم را کسب کرده‌اند، دوره‌ی جوانی متفاوتی را طی خواهند کرد، تصمیم‌های دقیق‌تر و قدم‌های بزرگی برای کشور برخواهند داشت.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تصریح کرد: مساجد همراه مدارس و خانواده ها تلاش می کنند مکمل تربیت قرآنی را در جامعه ترویج دهد و این اصل در تحکیم بنیاد خانواده نقش بسزایی دارد. 

 اله ویردی زاده از همزمانی رویداد هشتادیوم با طرح «مسجد، کانون نشاط» خبر داد و گفت: همزمان با رویداد هشتادیوم مراسم افتتاحیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد کانون‌های مساجد کشور در استان البرز با میزبانی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرج در حال برگزاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف طرح «مسجد، کانون نشاط» ایجاد و افزایش ارتباط بین مساجد و بچه های مسجد در سطح کشور است و در پایان این رویداد کانون‌های منتخب مشخص و تجلیل خواهند شد.

پایان پیام/

کد خبر 1768939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha