باید در مسیر ولایت و اهل بیت (ع) حرکت کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بتوانیم در مسیر ولایت و اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم و از این مسیر خارج نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی موکب‌های میهمانی بزرگ غدیر در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هرچه در این دنیا وجود دارد خداوند آنها را به برکت وجود اهل بیت علیهم السلام خلق کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: به صراحت در روایات فراوان وجود دارد که «اگر زندگی در کره زمین وجود دارد و خورشید و سیارات در حرکت هستند، همه به اذن الهی به برکت وجود اهل بیت علیهم السلام و در راس آنها پیامبر (ص) و امیرالمومنین امام علی علیه السلام است».

وی با اشاره به اینکه خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام بر همه افکار و اعمال ما آگاهی کامل دارند، افزود: در روایت داریم که «بهشت و جهنم مالک آن امیرالمومنین علیه السلام و همه عالم به فرمان خداوند متعال است».

آیت الله حسینی هزینه کردن در این راستا را برکت و توفیق دانست و بیان کرد: با هزینه کردن در این راستا از مال افراد کم نمی‌شود و علاوه بر برکت دنیوی، ثواب اخروی نیز نصیب شخص انفاق کننده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان، دهه امامت و ولایت، یادآور شد: باید بتوانیم در مسیر ولایت و اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم و از این مسیر خارج نشویم.

وی از نهادهای مردمی خواست که در زمینه برپایی میهمانی بزرگ غدیر همکاری لازم را داشته باشند و همچنین برای توزیع غذای گرم افراد نیازمند را نیز فراموش نکنند.

کد خبر 1768944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha