صدور کارت ملی هوشمند متقاضیان خراسان شمالی برای انتخابات

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ کارت هوشمند ملی استان آماده تحویل به متقاضیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است.

علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: کارت هوشمند ملی صادر شده در ادارات و دفاتر پیشخوان آماده تحویل به متقاضیان است و افراد پیش از  انتخابات می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: پیامک صدور و تحویل کارت به متقاضیان ارسال شده و امید می رود با در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوی با مراجعه به هر مکانی که درخواست داده اند کارت ملی هوشمند خود را از همانجا تحویل بگیرند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اضافه کرد: کارت ملی هوشمند تعدادی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که متقاضی بودند صادر شده و به ادارات مربوطه توصیه شده با مددجویان خود ارتباط گرفته و جهت هر چه سریع تر دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: توصیه می شود افرادی که تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند امور مربوط به ثبت نام و دریافت را به روزهای آخر موکول نکنند.

زاهدی نیا در خصوص تحویل شناسنامه متقاضیان گفت: سعی کردیم با توجه به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، صدور شناسنامه ها در کمترین زمان و با سرعت بیشتر انجام گیرد تا بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: تمام ادارات سطح شهرستان خراسان شمالی در عصر روز پنج شنبه هفته آینده دایر است و همچنین  روز جمعه جهت ارائه خدمات بهتر فعالیت خواهند داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1768953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha