برگزاری محفل انس با قرآن در مساجد ارسک و بشرویه

همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌الملل «حاج محمدجواد کاشفی» به میزبانی مسجد جامع ارسک و مسجد جامع رقه شهرستان بشرویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و یادبود شهدای بخش ارسک، سومین محفل انس با قرآن با حضور قاریان قرآنی و قرائت دلنشین قاری بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم استاد حاج محمد جواد کاشفی در محل مسجد جامع ارسک برگزار شد.

این مراسم به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بشرویه، کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، امام جمعه، شورای اسلامی و شهرداری و کانون مسجد جوادالائمه(ع) ارسک و جمع کثیری از اهالی مومن و ولایی شهر ارسک برگزار شد.


حجت الاسلام شهریاری، امام جمعه ارسک در این مراسم با گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر به نقش امامت و ولایت در اسلام اشاره کرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم از ولی فقیه زمان پیروی کرده و با حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه و انتخاب اصلح، زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

قرائت قاریان، سخنرانی، مولودی، اهدای جوایز، برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای نمایش عروسکی از مهمترین برنامه‌های جانبی مراسم معنوی بود.

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد جامع ارسک و مسجد جامع رقه شهرستان بشرویه

همچنین چهارمین محفل قرآنی با حمایت قرارگاه شهید آوینی نیز با حضور قاری بین‌المللی حاج محمد جوادکاشفی به میزبانی کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجدجامع رقه شهرستان بشرویه برگزار شد.

گفتنی است، پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند «هر مسجد را پایگاه قرآن قرار دهید» از سال گذشته در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی طرح هر مسجد پایگاه قرآنی اجرا شده است که بر این اساس، مساجد نسبت به برپایی محافل هفتگی، ماهانه و مناسبتی قرآن کریم، جلسات سنتی و کلاس‌های قرآنی اقدام می‌کنند و در سال جاری ۵۰ محفل انس با قرآن در سطح استان با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی و قرارگاه شهید آوینی در حال برگزاری است.

کد خبر 1769043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha