انتخابات باصلابت، تقویت عزت و اقتدار ملی را به دنبال دارد/ برنامه محوری کاندیداها؛ کمک به انتخاب اصلح

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه انتخابات باصلابت و پرشکوه، تقویت عزت و اقتدار ملی را به دنبال دارد گفت: بی شک برنامه محوری کاندیداها و رعایت اخلاق مداری به ارتقای شناخت مردم در انتخابات کمک می کند.

دکتر مهدی اسلامی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم با اشاره به این که بعد از شهادت آیت الله رئیسی، انتخاب رئیس جمهور بعدی از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: ما باید زمینه ای فراهم کنیم که ضمن حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی، به حول و قوه الهی رئیس جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه عزتمندانه و صادقانه شهید جمهور باشد.

یکی از انتظارات جدی مردم از کاندیداها این است که با ارایه ایده ها و برنامه های خود به شناخت مردم کمک کرده و زمینه ای فراهم کنند که ملت به کاندیدای اصلح رأی دهند.

وی افزود: دولت سیزدهم با هدایت شهید رئیسی در طول سه سال اخیر در بسیاری از عرصه ها و زمینه ها با ریل گذاری درست، شرایطی پدید آورده که کشور در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کند و مهم این است که این روند مبارک ادامه یافته و البته نقاط ضعف احتمالی نیز در این مسیر مرتفع گردد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع)  همچنین گفت: در آستانه انتخابات حساس هشتم تیرماه یکی از انتظارات جدی مردم از کاندیداها این است که با ارایه ایده ها و برنامه های خود به شناخت مردم کمک کرده و زمینه ای فراهم کنند که ملت به کاندیدای اصلح رأی دهند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: طبعاً در این راستا پایبندی به موازین قانونی و اخلاقی لازمه برگزاری یک انتخابات پرشور و توأم با بصیرت مردم است و این که هم نامزدها و هم هوادارانشان بر اساس موازین دینی و چارچوب های انقلاب اسلامی رفتار کرده و از تخریب و توهین به شدت بپرهیزند.

وی همچنین با اشاره به این که برگزاری انتخابات باصلابت و پرشکوه به تقویت عزت و اقتدار ملی هم کمک می کند، گفت: به تعبیر رسای رهبر عزیزمان، حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است و به حول و قوه الهی این حماسه می‌تواند از تلخی حادثه فقدان شهدای خدمت و رئیس‌جمهور خدمتگزار ملت کاسته و آن را به فرصتی ماندگار در تاریخ انقلاب تبدیل کند.

کد خبر 1769066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha