ضرورت پاسخ به شبهات دانش‌آموزان در مدارس فارس

ایمانیه با تاکید بر اینکه پاسخ به شبهات جوانان امری ضروری و غیر قابل اغماض است، گفت: در کنار تدریس مباحث علمی باید آموزش مسائل اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی در مدارس مورد توجه قرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدهادی ایمانیه در یکصد و شصت و نهمین شورای آموزش و پرورش استان فارس گفت: موضوع‌های مختلف و مسائل مرتبط با جامعه آموزش و پرورش باید طبق تقویم زمانمندی و در اسرع وقت مرتفع شود.

 وی افزود: مقرر شده بود برای معلمان دینی و پرورشی به شکل کامل و جامع دوره بازآموزی برگزار و تکمیل کنندگان موفق این دوره‌ها در عرصه پرورش و آموزش مسائل دینی ادامه تدریس دهند.

 نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه پاسخ به شبهات جوانان امری ضروری و غیر قابل اغماض است افزود: در کنار تدریس مباحث علمی باید آموزش مسائل اجتماعی و فرهنگی و اعتقادی در مدارس مورد توجه قرار داشته باشد.

 وی خاطرنشان کرد: می‌بایست جایگاه حجاب و عفاف و اهمیت آن در مباحث فرهنگی و اجتماعی را برای دانش آموزان تبیین و به پرسش‌ها و ابهامات جوانان و نوجوانان پاسخ دهیم؛ لازم است در هر دبیرستان حداقل یک فرد مسلط بر پاسخگویی به سوالات اعتیادی دانش آموزان وجود داشته باشد.

 ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بازدید از هنرستان هنرهای زیبا اظهار کرد: می‌توانید نمایشگاه عرضه محصولات هنرجویان هنرستان‌ها را برپا کنید؛ در معرض دید عموم قرار گرفتن تولیدات جوانان انگیزه فرد را دوچندان و از همین طریق منبع مالی برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد. از ظرفیت بازنشسته‌های هنرآموزان هنرستان‌ها در این زمینه نیز می‌توان استفاده کرد.

کد خبر 1769105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha