نقش موثر ائمه جماعات مساجد در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

رحیمی گفت: ائمه جماعات مساجد مورد اعتماد مردم هستند و می توانند در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش موثری داشته باشند.

علی‌اکبر رحیمی-معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقدام به برگزاری هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان طبس کردیم.

وی با اشاره به اینکه اقلام انتخاباتی در طبس تهیه و آماده شده است، افزود: امیدواریم در هشتم تیرماه انتخابات خوبی داشته باشیم و شاهد یک انتخاب درست و در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

رحیمی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی در طبس عنوان کرد: در شهرستان طبس ۶۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است و از این تعداد ۳۷ شعبه در بخش مرکزی و ۱۴ شعبه در بخش دستگردان و ۱۳ شعبه در بخش دیهوک فعال خواهند بود.

فرماندار ویژه طبس ادامه داد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان طبس ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مساجد، محل تجمع مردم هستند، افزود: در جریان قراردادن مردم در خصوص امور کشور از وظایف ائمه جماعات مساجد است که باعث افزایش اطلاعات مردم می شود.

رحیمی در ادامه گفت: ائمه جماعات مساجد مورد اعتماد مردم هستند و می توانند در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش موثری داشته باشند.

فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه بیش از ۸۸ درصد مردم طبس در انتخابات مجلس شرکت کرده بودند، افزود: امیدواریم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم طبس رکورددار شرکت در انتخابات باشند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کسی انتخاب شود که خادم ملت باشد و خود را وقف ملت کند و ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشد.

کد خبر 1769112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha