انتخابات، صحنه حماسه مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق است

زنگانه گفت: صحنه انتخابات، صحنه عزت و حماسه مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق است و به فرموده مقام معظم رهبری صحنه کش و واکش برای بدست آوردن قدرت به هر قیمتی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (شنبه ۲ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در انتخابات قبلی نرخ مشارکت استان گلستان رتبه سوم در کشور بود که نشان دهنده راضی بودن مردم از خدمات دولت خدمتگزار و مردمی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات پیش رو هم با مشارکت پرشور مردم این رتبه تکرار خواهد شد، افزود: مراسم استقبال و بدرقه پیکر شهدای خدمت و تشییع میلیونی، نشان می دهد که مردم از خدمتگزاران خود رضایتمند هستند.

وی ادامه داد: نظام ما برخاسته از توده های مردم سالاری دینی است و جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن برای ما مهم است و تاکید است که در انتخابات ریاست جمهوری حضور بیشتر از ۵۰ درصد باشد.

اثبات پایبندی به نظام با حضور پرشور مردم در انتخابات

زنگانه اظهارداشت: ما در شرایط پیچیده ای از لحاظ بین المللی هستیم و مشارکت مردم در انتخابات کشور قابل مقایسه با جهان نیست و همیشه حضور پرشور مردم پایبندی آنان به نظام را ثابت کرده است.

وی با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده، گفت: باید رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی نظام همچون شهید رئیسی در این دوره انتخاب شود.

استاندار گلستان از نامزدهای انتخاباتی خواست؛ اخلاق و قانون را رعایت کنند و ستاد نامزدها و اعضای آنان به حریم های یکدیگر بی احترامی نکنند و از بدگویی کردن پرهیز کنند.

وی گفت: صحنه انتخابات، صحنه عزت و حماسه مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق است و به فرموده مقام معظم رهبری صحنه کش و واکش برای بدست آوردن قدرت به هر قیمتی نیست.

زنگانه از اهالی رسانه خواست تا با کمک به فرهنگ سازی جامعه، انتخابات پرشور و با مشارکت بالایی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات حق دخالت له یا علیه هیچ نامزدی را ندارند، افزود: دولت سیزدهم عدم سوء گیری مدیران را در زمینه انتخابات مورد توجه قرار داده است.

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده بعد از شهادت رئیس جمهور، گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی فعالیت ما بیشتر شده است و سعی شد تا این حضور کمرنگ نشود و برای رفع مشکلات مردم گام برداریم و میدان را خالی نکنیم.

رسانه ها ویژگی یک رئیس جمهور خوب را تبیین کنند

وی افزود: برای افزایش مشارکت مردم نیز قوی تر از گذشته جهاد تبیین کرده ایم و با تمام ظرفیت محیطی از جمله بنرها، بیلبوردها و ... در مسیر افزایش مشارکت عمومی اقدام می شود.

زنگانه خطاب به اصحاب رسانه گفت: شان و جایگاه خود را حفظ کنید، به فضای بی اخلاقی در فضای مجازی دامن نزنید و ویژگی یک رئیس جمهور خوب برای دوره چهاردهم را تبیین کنید.

وی، ارتباط با مردم، صداقت در رفتار و گفتار و صادق الوعد بودن را از ویژگی های شهید رئیسی بیان کرد و افزود: ما نه تنها یک رئیس جمهور را از دست دادیم بلکه یک حامی بزرگ استان گلستان را از دست دادیم.

استاندار گلستان افزود: در حال حاضر هر ۶ نامزد نماینده خودشان در استان را معرفی کرده اند و پنج ستاد نامزدهای انتخابات تا پایان امروز فعال می شود.

وی از رئیس جمهور آینده خواست تا بسترسازی های ایجاد شده در ۳۳ ماه گذشته در استان گلستان را ادامه دهد و خود را ملزم به توجه به مصالح مردم ‌بداند.

زنگانه گفت: یک هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای رای مردم درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را جمع آوری می کنند.

کد خبر 1769148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha