کاندیداها حواس‌شان به قدرت اجرای وعده‌ها باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداها حواس‌شان به قدرت اجرای وعده‌ها باشد، گفت: کسی که قصد خدمت در مسئولیت ریاست جمهوری را دارد نباید در سطح تاکتیک صحبت کند و باید به صورت راهبردی برنامه‌هایش را بیان کند.

«محمداسماعیل کوثری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ارزیابی از مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مناظرات نسبت به گذشته از لحاظ بیان حرف های نادرست بهتر شده است اما همچنان مطالبی عنوان می شود که با واقعیت همخوانی ندارد، بیان این سخنان، ذهن مردم را از مطالب کذب پُر می کند.

وی افزود: برخی ها کاندیدا مطالبی همچون مهاجرت جوان ها را تکرار می کنند در صورتی که این مسئله واقعیت ندارد. در شأن یک کاندیدای ریاست جمهوری نیست که ابراز کند اگر فلان کار را نکنیم جوان ها از این سرزمین فرار می کنند. بیان این سخنان به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید مطالبی بیان شود که موجب امیدواری در جوان ها شود.

کوثری اظهار کرد:معتقدم منفی‌بافی و سیاه‌نمایی در مناظرات امر نامطلوبی است چرا که بسیاری از خانواده ها به اطلاعات دسترسی ندارند و به فکر مهاجرت می افتند، این در حالی است که ما پیشرفت های زیادی کرده ایم که از آن جمله می توان به تولید ماهواره ها، غنی سازی اورانیوم، ساخت موشک، احداث اتوبان و سدها اشاره کرد که توسط همین جوانان داخل کشور انجام شده است.

وی در مورد برنامه های کاندیداها نیز گفت: بسیاری از برنامه های مطرح شده کاندیداها اصلا شدنی نیست و هیچ منبعی برای آنها ذکر نمی کنند؛ مثلا یکی از کاندیداها اعلام می کند ما یک میلیارد برای جوان ها کنار می گذاریم اما منبع تامین آن را عنوان نمی کند و یا کاندیداهای دیگر وعده هایی می دهند که با واقعیت مملکت تناقض دارد.

نماینده مردم تهران اظهارکرد: هر یک از این کاندیداها اگر به ریاست جمهوری دست یابند نمی توانند پاسخگوی وعده های خود باشند. کسی که قصد خدمت در مسئولیت ریاست جمهوری را دارد نباید در سطح تاکتیک صحبت کند و باید به صورت راهبردی برنامه های خود را عنوان کند. کاندیدای ریاست جمهوری باید درباره چگونگی و تاریخ اجرای برنامه های قابل تحقق خود صحبت کند.

کد خبر 1769177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha