جزییات برگزاری جشن ۱۰ ساعته عید غدیر همراه با اجرای برنامه محفل در رشت

حجت الاسلام نجفی از برگزاری جشن ۱۰ ساعته عیدسعیدغدیر خم همراه با اجرای برنامه محفل در رشت خبرداد و گفت: این برنامه روز دوشنبه در میدان شهدای ذهاب اجرا و از شبکه سوم پخش خواهد شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد علی نجفی امروز ( شنبه ۲ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت عید غدیر خم و سالروز تاسیس سازمان  تبلیغات اسلامی اظهار کرد:مردمی کردن تبلیغ باید مورد توجه قرار گیرد.‌


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم نقش محوری در تبلیغ دین دارند ، گفت: در ۲ شهرستان خمام و ماسال اداره کل تبلیغات اسلامی راه اندازی خواهد شد.‌


وی به حوزه جوانان و بانوان اشاره تصریح کرد: قرار گاه نوجوانان و بانوان در گیلان تشکیل شده و در این راستا خوب عمل شده است.

حجت الاسلام نجفی اذعان داشت: توانمند سازی ائمه جماعت یکی از برنامه های است که دنبال می شود این طرح  در ۴۰ مسجد استان ‌ انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: گیلان ۷۰۰حافظ ۵ جزء به بالا و ۲۰۰ حافظ قرآن حرفه ای دارد.

وی به طرح زندگی با آیه ها اشاره کرد و افزود: در این طرح ۱۰۰هزار نفر شرکت کردند.

حجت الاسلام نجفی به برگزاری جشن بزرگ غدیر در گیلان و به ویژه برنامه این جشن در شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: جشن بزرگ عید غدیر خم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: برنامه محفل در سفرهای استانی که تدارک دیده اند در روز عید غدیر خم مهمان گیلان است و ۴ نفر از کارشناسان این برنامه در گیلان حضور خواهند داشت و برنامه شاد و قرآنی را اجرا خواهند کرد.


حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه جشن غدیر خم گیلان از شبکه سه سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد، خاطر نشان ساخت: این جشن ۱۰ ساعته ، دوشنبه ۴ تیر  در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار خواهد شد.

جزییات برگزاری جشن ۱۰ ساعته عید غدیر همراه با اجرای برنامه محفل در رشت

کد خبر 1769204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha