یتیم‌نوازی به تاسی از مولا علی(ع) با پویش مردمی «بازی را تمام نکن»

معاون شهردارو رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از اجرای پویش مردمی «بازی را تمام نکن» برای جمع آوری و اهدای اسباب بازی به کودکان محروم حاشیه شهر مشهد خبر داد.

جاوید کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در دهه مبارک ولایت و در آستانه عید سعید غدیر با تاسی به سیره مولی الموحدین علی ابن ابی طالب(ع) با اجرای یک پویش ویژه کودکان محروم و ایتام سعی کردیم لبخند را به لب این نوگلان عزیز بیاوریم.

وی افزود: در پویش مردمی «بازی را تمام نکن» با جمع‌آوری اسباب‌بازی‌هایی که هنوز نو و قابل استفاده هستند و اهدای آنها به کودکان مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد، بچه‌های ما با فراگرفتن فرهنگ مهربانی و بخشش، شادی را به دوستان خود هدیه خواهند داد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: این پویش از ۳ تا ۷ تیرماه در تمام فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می‌شود و مردم عزیزمان می‌توانند اسباب بازی ها و هدایای خود را از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به فرهنگ‌سرا تحویل دهند.

کیانی در پایان یادآور شد: همشهریان عزیز در صورتی که در خصوص شیوه اجرا یا سایر نکات سوالی داشتند می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۱۳۷ تماس بگیرید.

پایان پیام/

کد خبر 1769205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha