میهمانی غدیر با شرکت ۱۷ موکب در سرایان برگزار می شود

جشن و میهمانی بزرگ خیابانی غدیر با حضور بالغ بر ۱۷ موکب مردمی برای اولین بار در شهر سرایان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، مسئول تبلیغات اسلامی سرایان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: میهمانی غدیر با شرکت ۱۷ موکب خدمت رسانی به یاد شهدای خدمت در آستانه غدیر از میدان قدس به طرف گلستان طالقانی شهر سرایان دوشنبه (۳ تیر) برگزار می شود و تمامی موکب ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با تمثال این شهدا مزین خواهند شد.


حجت الاسلام محمد طاهری یکی دیگر از اهداف موکب ها در ایام غدیر را شور آفرینی در ایام انتخابات برشمرد و افزود: در این موکب ها بالغ بر ۵۰ هزار خدمت به مردم شهر سرایان ارائه می شود.


وی توزیع سه هزار کیک با رنگ و لعاب غدیر، برپایی ایستگاه نقاشی، توزیع ۱۶۰۰ بادکنک و یخمک، برپایی ایستگاه حنا و توزیع بالغ بر ۲ هزار اطعام را در قالب خدمات دهی موکب های مردمی یادآور شد.


مسئول تبلیغات اسلامی سرایان در ادامه با بیان اینکه در این مراسم برنامه های مفرح و شاد ارائه می شود از اهدای جوایز به شرکت کنندگان این جشن بزرگ مردمی خبرداد.


وی جشن بزرگ سادات در محل مسجد جامع، جشن محوری غدیر در محل مسجد غدیر و هیئت جان نثاران حسینی و نورافشانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت عید غدیر عنوان کرد.

کد خبر 1769257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha