کسی رئیس جمهور شود که مطیع امر ولایت باشد

آیت الله معلمی با بیان اینکه برخی از افراد شخصا بد نیستند و خطر ندارند اما حواشی آنها که در دولت و بدنه تشکیلات اداری نفوذ می کنند ممکن است آسیب زاباشند، گفت: درانتخابات ریاست جمهوری باید کسی انتخاب شود که مطیع امر ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله علی معلمی- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در شورای اداری استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه موقوفاتی که اسناد معتبردارد مداخله اوقاف برای برگزاری مزایده از جمله مسائلی است که باید برای رفع مشکل در این حوزه تدبیر شود، اظهار کرد: موقوفه متولی خاص دارد واقف اختیارات را به عهده متولی گذاشته است که باید اوقاف با متولی همراهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه براساس توسعه مناطق شهری، اراضی زراعی بعضا موقوفه داخل شهر قرار می گیرد و تغییر کاربری اتفاق می افتد افزایش اجاره بها حرف درستی است اما پذیره به چه معنایی است، افزود: اراضی موات آیا قابل وقف است آیا سلطه می تواند نشانه مالکیت باشد!؟

آیت الله معلمی به مشکل نمایشگاه بین المللی مازندران که در قائم شهر است با اوقاف اشاره کرد و خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی،رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه خواستار رفع مشکل این زمین شد.

وی در بخشی از سخنانش به اهمیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: عظمت عید غدیر به تبلیغ ولایت است باید هوشیار باشیم کسی رئیس جمهور شود که مطیع امر ولایت باشد.

آیت الله معلمی با بیان اینکه برخی از افراد شخصا بد نیستند و خطر ندارند اما حواشی آنها که در دولت و بدنه تشکیلات اداری نفوذ می کنند ممکن است آسیب زاباشند، خاطرنشان شد: باید انتخاب اصلح داشته باشیم و اداره امور کشور را به اندیشه و فکری که صلاح مملکت را می خواهد واگذار کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مردم وظیفه دارند تا در انتخاب افراد دقت نظر بیشتری داشته باشند، گفت : هر چقدر کیفیت انتخاب مردم افزایش یابد و با اعمال دقت نظر بیشتری همراه شود، قطعا انتخاب آن فرد در جامعه بازدهی بیشتری خواهد داشت.

وی به منویات رهبری درخصوص عملکرد و سیره عملی شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و افزود: رهبری با تبیین سیره عملی شهید جمهور که در راستای شعارهای انقلاب اسلامی حرکت می کردند راه را به مردم نشان دادند باید مردم برای انتخاب اصلح تلاش نمایند.

کد خبر 1769291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha