حضور مردم پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایران

حمزه عشوری با بیان اینکه مردم ایران در انتخابات پیش رو  با انتخاب آگاهانه، بار دیگر حماسه خواهند آفرید گفت: حضور مردم پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایران در سطح بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان گیلان،‌ حمزه عشوری ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری « هر رای در انتخابات رای به جمهوری اسلامی است » و بر این اساس مشارکت بالاتر پشتوانه‌ای مهم برای کشور و رییس جمهور آینده کشور خواهد بود. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با تاکید بر اهمیت، نقش و جایگاه محیط ‌زیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین اصل مترقی پنجاهم قانون اساسی گفت: توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بدون در نظر گرفتن محیط زیست ممکن نیست و همه دولت ها برای رسیدن به توسعه پایدار ملزم به حمایت از محیط زیست و رعایت اصول زیست محیطی هستند.
عشوری اضافه کرد: سیاست‌های کلی «محیط‌ زیست» ابلاغی مقام معظم رهبری به خوبی راه دولت ها را روشن و مشخص نموده و انتظار می رود دولت آینده نیز همچون دولت شهید رئیسی بر این اصول پایبند بوده و در راستای جبران کاستی‌ها و تداوم پیشرفت ملی در حوزه محیط‌ زیست و بهداشت متعهد باشد. 

وی اضافه کرد: حفظ محیط زیست نیازمند عزم راسخ و توجه ویژه مسئولین و همراهی عموم مردم را میطلبد و امیدواریم مردم شریف ایران با انتخاب فردی شایسته، مطلع و  متعهد به این روند کمک کنند. 

عشوری در پایان ضمن تاکید بر مشارکت حد اکثری از عموم مردم و حامیان محیط زیست خواست با حضور چشمگیر خود در هشتم تیر ماه  همچون گذشته مانع تحقق اهداف دشمنان شوند.

کد خبر 1769321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha