برنامه های فشرده تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

هر چه به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز جدی تر و فشرده تر می شود. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پرشور به موضوع انتخابات و نامزدهای انتخاباتی پرداخته اند و هر چه در پوست شهر، هنوز هوای انتخابات ندمیده اما در رسانه ملی و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی روز به روز تنور انتخابات گرم و گرم تر می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حدود ۵ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی است؛ تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از ۲۰ خرداد ماه و بلافاصله پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت ها آغاز شد. هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در بخش های مختلف رسانه ملی به ارائه دیدگاه ها و برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود پرداخته اند و تا کنون سه مناظره از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از رسانه ملی به صورت زنده پخش شده است.

هر چه به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز جدی تر و فشرده تر می شود. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پرشور به موضوع انتخابات و نامزدهای انتخاباتی پرداخته اند و هر چه در پوست شهر، هنوز هوای انتخابات ندمیده اما در رسانه ملی و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی روز به روز تنور انتخابات گرم و گرم تر می شود. شهرها و شهرستان های مختلف انتخاباتی تر از کلان شهرها شده اند و ستادهای مختلف در حال تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود هستند و سعی می کنند دیگران را متقاعد سازند تا در روز انتخابات به کاندیدای مورد نظر آنها رای بدهند.

اما امروز یکشنبه ۳ تیر ماه درحالی که زمانی تا روز انتخابات یعنی ۸ تیر ماه باقی نمانده است، مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی روز پرکار انتخاباتی را تجربه کردند.

برنامه های فشرده تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

محمدباقر قالیباف به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شد

محمدباقر قالیباف در چهارمین سفر استانی و انتخاباتی خود صبح روز یکشنبه  (۳ تیر) در سفری یک روزه به قم رفت و با برخی مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

وی همچنین در اجتماع مردمی در مسجد امیرالمومنین قم سخنرانی کرد و سپس به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شد.

قالیباف پس از حضور در حرم حضرت معصومه(س) در گوشه ای از حرم با آیت الله میرباقری دیدار کرد.

دیدار با آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و آیت الله جوادی آملی از دیگر برنامه های قالیباف در سفر یک روزه به قم بود.

برنامه های فشرده تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

حضور در اتاق بازرگانی و اهم اندیشی با فعالان اقتصادی

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین امروز به دیدار فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی رفت و در جلسه هم اندیشی با آنان شرکت کرد.

محمدباقر قالیباف در نشست با فعالان اقتصادی، اساس دولت آینده خود را رشد اقتصادی عنوان کرد و گفت: در این مسیر ناگزیر به بازتولید و باز توزیع ثروت هستیم. به عنوان نمونه بسیاری از محصولات به ویژه در بخش کشاورزی فاصله قیمتی بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، ۱۰ برابر است، اما اگر به دنبال رشد اقتصاد هستیم، باید به ابتدای زنجیره (برای تولید) کمک کنیم.

استمرار فیلترینگ توجیهی ندارد

 محمدباقر قالیباف همچنین امروز در حساب کاربری خود ایکس (توییتر) نوشت: استفاده از وی‌پی‌ان‌ها از ۲۲ درصد به ۶۷ درصد افزایش داشته است. به‌جای مصون‌سازی، نگرانی خانواده‌ها بیشتر شد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: وقتی ضروریات امنیتی برهه‌های خاص برطرف شد، استمرار فیلترینگ برخی پلتفرم‌ها توجیهی ندارد.

حمایت حزب مؤتلفه از قالیباف 

از سوی دیگر حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای، با تبریک عید سعید غدیر و هفته امامت و ولایت،  از محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

مسعود پزشکیان دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز روز یکشنبه خود را با دیدار و هم اندیشی با کارآفرینان آغاز کرد. سپس به جمع فعالان صنعت غذایی و کشاروزی رفت. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی حضور یافت.

برنامه های فشرده تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر امروز و در ادامه برنامه های تبلیغاتی - انتخاباتی خود در گردهمایی جامعه سلامت در هتل ارم حاضر شد و پای درد و دل و مشکلات این حوزه نشست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در ورزشگاه شیرودی و در جمع هواداران و حامیان خود حضور خواهد یافت.

برنامه های فشرده تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

جلیلی در تبریز: محدودیت‌های توسعه روستاها رفع شود

سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ترجیح داد روز یکشنبه 3تیر ماه را به سفرهای استانی اختصاص دهد و برنامه اش در پایتخت را به روز دوشنبه موکول نماید.

سفرهای فشرده انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، این روزها از شمال تا جنوب و شرق تا غرب کشور انجام می‌شود و تبریز به عنوان یکی از قطب‌های تاثیرگذار رخدادهای سیاسی کشور به خصوص دوره کنونی انتخابات ریاست جمهوری، پس از علیرضا زاکانی، امروز میزبان سعید جلیلی شده است.

جلیلی با استقبال اعضای ستاد انتخاباتی خود در آذربایجان شرقی و جمعی از مردم با شعار «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» و «صل علی محمد یاور رهبر آمد» وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

براساس این گزارش، سعید جلیلی از مزارع کلزای روستای مایان استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

نامه جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در حمایت از سعید جلیلی

جمعی از مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی نیز طی نامه ای نوشتند: ضمن احترام به همه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، سعید جلیلی را حائز شرایط لازم برای تصدی این مسئولیت خطیر و ادامه دهنده راه شهید جمهور، رئیسی عزیز دانسته و رای خود را به ایشان به عنوان نامزد «اصلح» خواهیم داد.

یادآور می شود، سعید جلیلی طی دو سفر انتخاباتی روز گذشته اش به شهر اصفهان و اهواز رفت و در میان مردم حاضر شد. وی در اصفهان ابتدا به گلزار شهدا رفت و سپس در میدان امام و در جمع هوادارن خود حاضر شد و سخنرانی کرد. این نامزد انتخاباتی سپس به اهواز رفت و در مصلی این شهر با مردم گفتگو کرد.

کد خبر 1769356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha