۸۸۰۰ نفر از استان اصفهان در آزمون‌های فرهنگ و هنر شرکت کردند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: بالغ بر ۸۸۰۰ نفر از این استان در آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر شرکت کردند.

«رضا دهقانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برگزاری آزمون های سراسری جامع و ادواری فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: بالغ بر هشت هزار و ۸۰۰ نفر در این آزمون ها شرکت کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: آزمون های نظری در هفت شهرستان این استان برگزار و آزمون عملی در هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد.

وی ادامه داد: استقبال از رشته های فرهنگی و هنری و تحصیل در آن روند روبه رشدی داشته و جوانان فراگیری این مهارت ها را مورد توجه قرار می دهند.

دهقانی با اشاره به رشته گرافیک و کامپیوتر که آزمون عملی داشت، تصریح کرد: علاقه مندان در این رشته باید در مرحله آزمون عملی توانمندی و مهارت خود را نشان دهنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان گواهینامه مهارت می گیرند و با گذراندن درس های عمومی امکان اخذ دیپلم متوسطه برای آنان وجود دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اضافه کرد: ارتقا کیفی آموزشی حائز اهمیت بوده و افراد برای شرکت در این آزمون ها باید مهارت و دانش داشته باشند.

وی چنین مدارک و گواهینامه های فرهنگی و هنری را برای ورود به بازار کار معتبر دانست و اذعان داشت: اقتصاد فرهنگ و هنر روند رو به پیشرفتی را دارد.

کد خبر 1769387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha