معرفت غدیر با روایتگری مناسب به نسل نو ارائه شود

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: مساله غدیر و ولایت مهم است و باید همگان تلاش کنند تا نسل نو با غدیر آشنا شوند و درایت و معرفت غدیر با روایتگری مناسب به نسل نو ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی_ نماینده ولی‌فقیه در مازندران، شامگاه یکشنبه(۳تیر) در جشن نوای غدیر به سبک و سیاق شرق مازندران در سالن امیرالمؤمنین(ع) ارشاد نکا با گرامیداشت منقبت خوان مرحوم براتعلی زابلستانی اظهار کرد: تجلیل از غدیر مهم است و وظیفه ما بزرگداشت غدیر است و باید جشن غدیر ما خیابانی، پرجمعیت، مسجدی و خانگی باشد و فرهنگ ولایت باید در کنار جشن نهادینه و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی افزود: باید همگان تلاش کنند تا نسل نو با غدیر آشنا شوند و روایتگری، درایت و معرفت غدیر باید ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: انتخابات مهمی پیش روست که اگر چه خداوند براثر مصلحت و حکمت رئیس دولتی را از ما گرفت، ما باید در ادامه راه شخصی مثل او را بیاوریم.

درایت و معرفت غدیر با روایتگری مناسب  به نسل نو ارائه شود

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: اگر از دل انتخابات کسی را که مثل رئیسی باشد، انتخاب کنیم، انت خوبی در استمرار راه رئیس جمهور شهیدماست.

وی افزود: باید حضور پر شور و حداکثری در انتخابات داشته باشیم و خط سازش‌ناپذیری با آمریکا و اعتماد به جوانان را دستور کار خود قرار دهیم و به نخبگان اعتماد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بزرگداشت مداح و منقبت خوان شرق مازندران‌مرحوم براتعلی زابلستانی گفت: وی بنیان‌گذار سبک در لحن و لهجه و آهنگ مداحی بود که سبک ایشان در شرق رواج دارد و جذابیت فراوان دارد که قابل تسری به مناطق دیگر است.

درایت و معرفت غدیر با روایتگری مناسب  به نسل نو ارائه شود

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: باید آثار براتعلی جمع‌آوری شود و سبک مداحی ایشان باید همه‌گیر شود که دلنشین است و در کنار صدای دلنشین، درک و فهم درست از اشعار داشتند و به اشعار فؤاد کرمانی را در مداحی موردتوجه داشت و در بین روحانیون و علمای بزرگ مداحی می‌کرد و مضامین بلند و پر محتوا داشت.

کد خبر 1769396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha