ضرورت تربیت محور بودن فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد

طاهری با بیان اینکه می‌بایست امر آموزش و تربیت با محوریت مساجد برنامه ریزی و تدارک دیده شود بر تربیت محور بودن فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، امیرحسین طاهری_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز (یکشنبه، ۳ تیر) در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد گیلان با عنوان «مسجد، کانون نشاط»  که در بقعه امامزاده شاه اولیاء شلمان شهرستان لنگرود برگزار شد اظهار کرد: مطابق با آموزه‌های دینی و اسلامی و طبق منویات مقام معظم رهبری، چیزی به عنوان فراغت، بطالت و بیهودگی نداریم.

وی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را عهده‌دار غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان عنوان کرد و افزود: در قرآن کریم آمده است که «پس از اینکه از کاری فارغ شدید به کار مهم دیگری مشغول شوید» ازین رو نباید وقت دانش آموزان در تعطیلات تابستان به بطالت و بیهودگی بگذرد.

طاهری با بیان اینکه می بایست امر آموزش و تربیت با محوریت مساجد برنامه ریزی و تدارک دیده شود بر تربیت محور بودن فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد تاکیدکرد.

وی در ادامه وظیفه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را برنامه ریزی در حوزه آموزش و بویژه حوزه تربیت و پرورش عنوان کرد و گفت: باید نیاز نوجوان و جوان در زمینه‌های مختلف شناسایی و برطرف شود.
 

کد خبر 1769403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha