«نهبندان» دروازه رشد خراسان جنوبی است

مرادی گفت: سه کار بزرگ در نهبندان از جمله انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی، خط راه آهن شرق کشور و انتقال گاز از دشتک زابل به استان از مسیر نهنبدان در دستور کار است لذا «نهبندان» دروازه رشد خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی شامگاه (۴ تیر) در نشست با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با محوریت مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی به دنبال تجزیه ایران است و اصلاح طلب و اصولگرا برای او فرقی ندارد.


سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری بود که با قدرت جلوی هیمنه اسرائیل و آمریکا ایستادگی کرد، گفت: هیچ کشوری جرات ایستادگی و مقاومت با این کشورها را ندارد اما جمهوری اسلامی با اتکا به قدرت نظامی خود در مقابل استکبار مقاومت و قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.


مرادی با اشاره به حضور همه سلائق پای صندوق های رای، گفت: جمهوری اسلامی به همه ادیان و سلایق داخلی نظام احترام گذاشته است لذا نباید سیاه نمایی کرد بلکه باید زیبایی ها، خدمات و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.


وی با بیان اینکه تلاش ما ارتباط با رسانه ها برای مطالبه گری و افزایش قدرت چانه زنی در مرکز استان است، گفت: باید با بهترین فرهنگ و ادبیات موج مطالبه گری راه انداخت تا رسانه ها بازوی توانمند دولت در حل مشکلات مردم باشند.


سرپرست فرمانداری نهبندان افزود: ظرفیت های گردشگری نهبندان، کوه های مریخی و مینیاتوری، گرم ترین نقطه جهان در بیابان لوت و گردشگری کویر که یک صنعت اشتغالزا است باید در رسانه های معرفی شود.


وی با بیان اینکه ۶ روستای نهبندان در طی دو سال و نیم دولت سیزدهم از نعمت برق برخوردار شدند، افزود: پست ۴۰۰ کیلوولت برق در نهبندان در دست اجرا است، همچنین پست ۱۳۲ شاهکوه ویژه معادن هم آماده افتتاح است. 


سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه ۸۳ روستای نهبندان در دولت سیزدهم گازرسانی شده است، گفت: ۳۵ واحد تولیدی، ۱۱ پاسگاه مرزی و ۱۸ برجک ما گازرسانی شده است.


مرادی گفت: سه کار بزرگ در نهبندان از جمله انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی، خط راه آهن شرق کشور و انتقال گاز از دشتک زابل به استان از مسیر نهنبدان در دستور کار است که باید رسانه ای شود.


وی با اشاره به اینکه نهبندان دروازه رشد خراسان جنوبی است، گفت: خدمات و دستاوردهای نظام باید توسط رسانه ها تبیین شود.

کد خبر 1769408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha