فعالان مسجدی مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: کسانی که وارد مسجد می‌شوند در قبال امنیت، استقلال، ناموس، عزت و پیشرفت کشور احساس مسئولیت می‌کنند و این درکی که آنها دارند را به دیگران انتقال می‌دهند و به عنوان مجاهد راه انقلاب و اسلام مردم را به این امر مهم، یعنی شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب می‌کنند.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم، اظهار کرد: انتخابات به معنای حضور مردم در صحنه برای ایجاد امنیت، استقلال کشور و دغدغه مندی هر انسانی نسبت به پیشرفت، مجد و عظمت کشور و به معنای هوشیاری در مقابل توطئه‌ها، دسیسه‌ها و طراحی‌هایی است که دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی انجام می‌دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در واقع امروز رای دادن و رای انداختن در صندوق انتخابات به منزله پای صندوق امنیت، عزت و استقلال کشور و ایستادگی و رای به پیشرفت، توسعه، مجد، عظمت و استقلال کشور است.

وی یادآور شد: شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی، مسلمان و انسان شایسته‌ای که دلسوز کشور، نظام و سرزمین بوده و وظیفه شرعی، فردی، قانونی، فرهنگی و اجتماعی هر ایرانی و فرد مسلمان است.

آیت الله حسینی افزود: مساجد پایگاه بالندگی فرهنگی، معنوی و اخلاقی جامعه اسلامی هستند و همچنین این مکان مقدس، عظیم پایگاه مقاومت جامعه اسلامی در مقابل توطئه‌ها و دشمنی‌ها و پایگاه قدرت بخشیدن به کشور و سرنوشت جامعه اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: مردمی که در مسجد حضور پیدا می‌کنند افرادی هستند که دغدغه استقلال، عزت، رشد و پیشرفت کشور خود را دارند.

وی تاکید کرد: ائمه جماعات در مساجد و شخصی که در مسجد حضور دارد، خود به عنوان یک سفیر در زمینه تبلیغ این مسئله مهم، یعنی انتخابات و حضور مردم در صحنه می‌تواند تاثیرگذار باشد.

آیت الله حسینی بیان کرد: کسانی که وارد مسجد می‌شوند قطعاً در قبال امنیت، استقلال، ناموس، عزت و پیشرفت کشور احساس مسئولیت می‌کنند و این درکی که آنها دارند را به دیگران انتقال می‌دهند و به عنوان مجاهد راه انقلاب، اسلام و مردم را به این امر مهم، یعنی شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسجد و اهالی مسجد، امام جماعت و ارکان فعال در مسجد جریانی هستند که امروز در خدمت انقلاب، اسلام و کشور هستند.

کد خبر 1769429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha