برگزاری جشن غدیر در ۲۵ امامزاده گلستان

حجت الاسلام کوهساریان گفت: ۲۵ بقعه متبرکه استان گلستان مجری برگزاری جشن عید غدیر خم، جشن ولایت و امامت امام علی (ع) است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم گفت: عید سعید غدیر خم، عید الله اکبر و بزرگترین عید الهی و اشرف اعیاد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره برنامه های عید غدیر در سطح امامزادگان استان، افزود: مجموعه امامزادگان و بقاع متبرکه استان از ابتدای دهه ولایت که از دعای عرفه آغاز می شود تا عید سعید غدیر خم برنامه های بسیار خوبی را در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار کرده اند.

وی، برگزاری دعای عرفه، جشن ولادت امام هادی (ع)، اقامه نماز عید قربان در سطح امامزادگان و بقاع و برپایی ایستگاه صلواتی را از برنامه های این دهه برشمرد.

حجت الاسلام کوهساریان ادامه داد: ۲۵ بقعه متبرکه استان مجری برگزاری جشن عید غدیر خم جشن ولایت و امامت امام علی (ع) است.

وی اظهارداشت: در این مراسمات از ظرفیت سخنرانان در تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه استفاده شده و مولودی خوانی نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: تجلیل از از سادات جلیل القدر در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از برنامه های بسیار خوب در این جشن است.

وی، قرائت زیارت غدیریه، برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام دهی بین زائران، مسافران و مجاورین امامزادگان و بقاع متبرکه و دیدار با سادات و اصحاب وقف و امامزادگان و بقاع توسط هیئت امنا و مدیران و خادمان امامزادگان را از دیگر برنامه ها برشمرد.

کد خبر 1769462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha