جشنواره شاد پیمایی های غدیر در استان سمنان برگزار می‌شود

حجت الاسلام عبداللهی از برگزاری جشنواره شاد پیمایی های غدیر در استان سمنان خبرداد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «عباس عبداللهی» گفت: برنامه های مختلف دهه ولایت از یک ماه گذشته با همکاری شبکه هیئات مذهبی استان سمنان، شهرداری‌ های شهرهای مختلف، ائمه جمعه شهرها و دستگاه های اجرایی مرتبط در استان آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: بیش از ۲۵۰ مجموعه هیئتی و مردمی در برپایی این جشن ها در استان سمنان مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: برنامه های امسال نسبت به سال‌های گذشته در همه نقاط و شهرهای استان پرشور تر و از نظر کمی و کیفی بهتر خواهد بود.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه در شهرهای شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار برنامه جشن کیلومتری با حضور متراکم هیئات مذهبی و مواکب بین ۲ تا ۴ کیلومتر برگزار خواهد شد افزود: بیش از یک میلیارد تومان از مجموعه دستگاه های مختلف دولتی و غیردولتی برای پشتیبانی از این رزمایش همدلی ذیل پرچم امیرالمومنین(ع) هزینه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به دستگاه های همکاری کننده در برپایی جشن های کیلومتری غدیر در استان سمنان اظهارداشت: استانداری، شهرداری ها، سپاه های شهرستانی، سازمان اوقاف، فرمانداری ها، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و چندین دستگاه اجرایی دیگر از همیاران و پشتیبان تبلیغات اسلامی شهرستان ها در برپایی این جشن بزرگ بوده اند.

وی همچنین بر لزوم تلاش همه جانبه برای مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پاسداشت شهدای خدمت تاکید کرد.

کد خبر 1769489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha