مردم تصمیم‌گیر و نقش‌آفرین هستند

حشمتیان با بیان اینکه همه باید به قانون اساسی پای بند باشیم، گفت: در جمهوری اسلامی ایران، مردم تصمیم گیر و نقش آفرین هستند، نامزدهای انتخاباتی نیز باید به تبعیت از مردم اخلاق مدار و مردمی باشند.

قدرت الله حشمتیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: احزاب برای مشارکت بیشتر در سطح کشور نقش روشنگری ایفا می کنند و با آگاهی بخشی می تواند نقشم مهمی در انتخاب کاندیدای اصلح داشته باشد.

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری، احزاب نسبت به انتخابات ادوار دیگر فعال تر عمل کردند، افزود: احزاب پای کار بودند و فعالیت کردند و در افزایش میزان مشارکت نقش موثری داشتند.

وی با بیان اینکه همه باید به قانون اساسی پای بند باشیم، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، مردم تصمیم گیر و نقش آفرین هستند، نامزدهای انتخاباتی نیز باید به تبعیت از مردم اخلاق مدار و مردمی باشند.

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه آیت الله رئیسی در میان مردم محبوب بودند، افزود: رئیس جمهور آینده باید در میان مردم محبوب باشد.

حشمتیان با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح و تصمیم سرنوشت ساز، گفت: از صدا و سیما و رسانه ها تقدیر و تشکر می کنم که در مدت تبلیغات کاندیداها با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه نقش سازنده ای داشتند.

رئیس خانه احزاب ایران  تصریح کرد: امیدوارم رئیس جمهوری متقی، متدین، مردم محور، کاردان و مردمی انتخاب شود و بتواند گره ای از مشکلات مردم بگشاید. 

کد خبر 1769551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha