«مثبت ۱» برنامه بچه‌های مسجد برای مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت‌االاسلام عالمی با اشاره به فعالیت بچه‌های مسجد برای شور انتخابات، گفت: یکی از برنامه‌های اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران برای ترغیب حضور مردم در انتخابات، اجرای طرح «مثبت یک» است.

حجت‌الاسلام «علی عالمی»، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از اجرای طرح‌های مسجدی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران، برای ترغیب مردم و حضور حداکثری در انتخابات طرح «مثبت یک» است. در این طرح عموم بچه‌ها و اعضای کانو‍‌ن‌های مساجد استان تهران طی تماس با یکی از دوستان، اقوام و آشنایان خود که در انتخابات شرکت نمی کنند، آنها را به حضور در انتخابات ترغیب کرده و به این ترتیب هر یک از اعضا یک نفر را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده کانون‌های مساجد برای شور انتخاباتی، ابراز کرد: بدین منظور شرایط دیدن جمعی دو مناظره آقایان جلیلی و پزشکیان را در جوار مساجد فراهم کردیم تا به طور جمعی مناظرات دیده و درباره آنها بحث و بصیرت افزایی شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران برگزاری تریبون آزاد را از دیگر اقدامات کانون‌ها در هفته منتهی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و افزود: تریبون آزاد با تمرکز بر حضور حداکثری و اصل مشارکت در میادین اصلی منتهی و نزدیک به برخی مساجد برگزار شده و می شود.

حجت‌االاسلام عالمی تولید محتوا در فضای مجازی در زمینه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، فعالیت شبکه بانوان و... را از دیگر اقدامات کانون‌ها در این باره برشمرد.

کد خبر 1769552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha