توزیع ۲۶۰ هزار بستنی صلواتی در جشن‌های غدیر فارس

با حمایت بنیاد مستضعفان و توزیع ۲۶۰ هزار بستنی کام مردم جنوب فارس در عید سعید غدیرخم شیرین تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مصطفی زائری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پی گیری ها و مکاتبات صورت گرفته طی یکماه اخیر با هلدینگ صنایع بنیاد ۲۶۰ هزار عدد بستنی از شرکت لبنیاتی وابسته به بنیاد مستضعفان به صورت رایگان در اختیار هئیت فرهنگی مذهبی غدیر لامرد قرار گرفت.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با هئیت های مردمی ستاد جشن غدیر این بستنی ها در روز عید غدیر در استان های فارس، بوشهر و هرمزگان توزیع، و از مردم و دوست داران مولاعلی (ع) در جشن های مردمی غدیر پذیرایی می شود.

دبیر جشن های مردمی کوچه غدیر لامرد افزود: این تعداد بستنی در شهر شیراز، با محوریت پذیرایی از زائران و مجاوران حضرت شاهچراغ(ع) و سید علاءالدین حسین(ع) و شرکت کنندگان در مراسم شاد پیمایی مراسم روز عید غدیر توزیع خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر توزیع بستنی در شهر شیراز در شهرهای لامرد، مهر، لار، گراش، پارسیان، اشکنان، چاه ورز، گله دار، علامرودشت و بیرم و همچنین مناطق دورافتاده و محروم در روز عید غدیر روز ولایت مولا علی(ع) در بین شرکت کنندگان در برنامه های غدیر توزیع خواهد شد.

وی با تشکر و قدردانی از حمایت های بنیاد و ستاد دهه ولایت شهرستان لامرد تصریح کرد: امید است این اقدام خیر در سال های آتی تداوم باید.

خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1769624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha