حماس: دولت بایدن مسئول ادامه جنگ و قتل عام فلسطینی‌ها در غزه است

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز در بیانیه دولت «جو بایدن» را مسئول استمرار جنگ و کشتار ملت فلسطین در نوار غزه دانست و ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه فشار بیاورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت حماس امروز(سه شنبه پنجم تیر ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، مسئول تداوم جنگ و کشتار مردم فلسطین در نوار غزه است. ادامه این جنگ با پوشش سیاسی و نظامی به رژیم صهیونیستی و ارتش جنایتکارش زمان برای  ماموریت تخریب و نابودی در نوارغره را می دهد.

 حماس اعلام کرد: قتل‌عام‌هایی که دشمن فاشیست صهیونیستی علیه مردم ما در نوار غزه انجام می‌دهد، تأکیدی از سوی رژیم فاشیست صهیونیستی برای ادامه سرپیچی از همه قوانین بین‌المللی، هنجارها و ارزش‌های بین‌المللی است تا به عمد غیرنظامیان بی‌گناه هدف قرار دهد و شنیع‌ترین قتل عام را علیه آنها انجام دهند.

در بیانیه حماس به کشتارهای اخیر از جمله بمباران منزل خانواده هانیه در اردوگاه الشاطی که در آن ده غیرنظامی از جمله خواهر اسماعیل هنیه، رهبر جنبش حماس کشته شدند، و بمباران مدرسه عبدالفتاح حمود در محله دراج که هشت نفر از اعضای خانواده الجرو شهید شدند و هدف قرار دادن منزل خانواده نصر در اردوگاه المغازی، مدرسه اسماء وابسته به آنروا در اردوگاه الشاطی اشاره شد.

حماس از ملت عرب و اسلامی و مردم آزاده جهان خواست تا تحرکات را در همه سطوح افزایش دهند و برای توقف حملات فشار بیاورند.

 جنبش حماس همچنین از جامعه بین‌المللی و سازمان ملل خواست تا مسئولیت‌های خود را در قبال این جنایات وحشتناک مستمر برعهده بگیرند و اقدامات فوری برای محافظت از غیرنظامیان بی‌گناه را انجام دهند، همچنین مسئولان اشغالگر تروریست را نسبت جنایات شان  پاسخگو بدانند.

کد خبر 1769642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha