افزایش شمار شهدای غزه/ شهادت خواهر هنیه در بمباران

نظامیان رژیم صهیونیستی در بمباران امروز اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه منزل خانواده اسماعیل هنیه را هدف قرار داد که در نتیجه آن خواهر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسید، در ادامه بمباران امروز تعداد شهدا به بیش از ۳۷ هزار و ۶۲۵ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی از ۲۶۳ روز  پیش جنگ نسل کشی خود علیه نوار غزه را همچنان ادامه می دهد، به طوری که در سحرگاه امروز(سه شنبه پنجم تیر ۱۴۰۳) در نتیجه سه حمله ارتش اسرائیل به مناطق مختلف شهر غزه، دستکم ۳۰ نفر شهید شده اند.

اشغالگران در ساعات شب، حملات خود را به مناطق شهر غزه افزایش دادند و کشتارعلیه فلسطینی‌ها را ادامه دادند. در این بمباران مدارس اسکان آوارگان و تعدادی منازل را هدف قرار دادند.

 نیروهای رژیم صهیونیستی مدرسه عبدالفتاح حمود در منطقه یافا در مرکز شهر را هدف قرار دادند که در نتیجه آن ۸ شهید نفر  شدند و پیکرهای بیشتر آنها متلاشی شده بود

همچنین در اردوگاه الشاطی، رژیم صهیونیستی مرتکب قتل عام خانواده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شد و خانه آنها را هدف قرار داد که منجر به شهادت  ۱۰ نفر شد در میان شهدا، «زهر عبدالسلام هنیه» معروف به (ام ناهض) خواهر اسماعیل هنیه نیز بود.

افزایش شمار شهدای غزه/ شهادت خواهر هنیه در بمباران
«ام ناهض» خواهر اسماعیل هنیه

اشغالگران در ۱۰ آوریل گذشته سه پسر و چهار نوه او را در اولین روز عید فطربه شهادت رساندند. همچنین نوه جوانش نیز در ۱۱ نوامبر گذشته به شهادت رسید.

 همچنین در غرب شهر غزه نیز درنتیجه حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینی ها در خیابان الوحده، تعدادی شهید و تعدادی مجروح شدند.

همچنین در شرق غزه به ویژه در منطقه شجاعیه، اشغالگران یک خانه متعلق به خانواده الزمیلی را هدف قرار دادند. نیروهای دفاع مدنی اجساد دو زن شهید را بیرون آورده و تعدادی از زخمی‌ها را به بیمارستان منتقل کردند.

 علاوه بر این، در بمباران رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه ۵  نفر از جمله سه کودک شهادت رسیدند. دادند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در نوار غزه، تعداد شهدای غزه به بیش از ۳۷ هزار و ۶۲۵ نفر و تعداد زخمی ها به ۸۶ هزار و ۹۵ نفر از هفتم اکتبر تاکنون رسیده است.

کد خبر 1769645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha