حمله وحشیانه جنگنده‌های صهیونیستی به «نصیرات»

بر اثر بمباران جنگنده‌های صهیونیستی در مناطقی از غزه به ویژه نصیرات، ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، امروز شنبه (۱۹ خرداد ماه) همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی و شمالی، صهیونیست‌ها، بخش وسیعی از شهر نصیرت و اردوگاه آن را بمباران شدید کردند که منجر به شهادت ۱۵ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر  شد.

منابع پزشکی اعلام کردند: بر اثر بمباران مرکز و بازار مرکزی نصیرت دست کم ۱۵ شهروند از جمله کودکان و زنان شهید شدند.

شاهدان عینی گزارش دادند: بر اثر حملات خشونت بار رژیم صهیونیستی هنوز اجساد را جمع‌آوری نکرده‌اند.

جنگنده‌های صهیونیستی علاوه بر حملات خود به غزه و اردوگاه‌های بخش‌های مرکزی،   با خودروهای خود به سمت پل وادی غزه که شهر غزه را از شمال آن جدا می کند، به این مکان حمله کردند.

منابع محلی گفتند: جنگنده‌های صهیونیستی، مناطق الزیتون و تل الهوی در شهر غزه و اردوگاه‌های نصیرات، المغازی و البریج در مرکز نوار غزه و بخش‌هایی از شرق را بمباران موشکی و توپخانه‌ای کردند و بخش‌هایی از دیر البلح را هدف قرار دادند.

آمبولانس‌ها و خودروهای شخصی مجروحان و شهدا را به بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح منتقل کردند.

شاهدان عینی از منطقه نصیرات گفتند:  نیروهای مقاومت با یک نیروی ویژه وابسته به صهیونیست‌ها در اطراف مسجد الفاروق درگیر شدند.

 از سحرگاه روز شنبه، بر اثر بمباران شهر غزه و مرکز نوار غزه توسط  جنگنده‌های صهیونیستی، ۱۱ شهروند شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

منابع محلی گزارش دادند: خدمه دفاع مدنی در نتیجه بمباران خانه‌ای در محله شیخ رضوان در شهر غزه اجساد، ۵ شهید از جمله کودکان و زنان را  بیرون کشیدند و طی آن ۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

این منابع گفتند: اشغالگران با ده‌ها گلوله محله‌های الزیتون و الصبره در غزه و در اطراف اردوگاه جدید در شمال نصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

کد خبر 1767202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha