بیش از ۶۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

صالحی با اشاره به اجرای طرح «اطعام علوی» به مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: به همین منظور ۶۰ هزار و ۱۵۰ بسته غذایی و غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیرخم و چله شهدای خدمت، در قالب طرح «اطعام علوی» زمینه بهره مندی نیازمندان از بسته‌های غذایی، گوشت گرم در قالب قرباتی و همچنین غذای گرم فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه میزان کمک‌های اولیه خیرین و مردم به نیازمندان درعید غدیر ۸۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بود، اضافه کرد: مردم به صورت خودجوش و با محوریت محلات در این زمینه مشارکت بسیار چشمگیری داشتند که از یکایک آنها کمال قدردانی را داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در تشریح جزئیات این کمک ها گفت: امسال ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

صالحی گفت: همچنین ۵۹ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم به مبلغ ۷۷ میلیارد ریال و ۱۰ قربانی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک به نیازمندان در قالب طرح اطعام علوی همچنان ادامه دارد، گفت: همچنین به همین مناسبت حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

کد خبر 1769650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha