کانون‌های مساجد باید به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در محلات فعالیت کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: کانون‌های مساجد باید به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در محلات فعالیت کنند و با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، جوانان را به سمت فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی جذب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در جشن عید غدیر خم که در شهرستان چهاربرج برگزار شد، با اشاره به رویکرد جدید کانون‌های مساجد در راستای جذب جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنها، گفت: کانون‌های مساجد باید به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در محلات فعالیت کنند و با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، جوانان را به سمت فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی جذب کنند.


وی افزود: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای ترویج آموزه‌های دینی و انقلابی در بین جوانان است و کانون‌های مساجد باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های موجود، از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.
 
رضایی با اشاره به شهدای خدمت و دولت شهید جمهور رئیسی و خدماتی که این دولت به کشور انجام داده است، گفت: شهدای خدمت، جان خود را برای حفظ امنیت و خدمت به مردم فدا کردند و دولت شهید رئیسی نیز با تلاش شبانه‌روزی در حال حل مشکلات کشور و بهبود معیشت مردم است.


رضایی با اشاره به فرمایشات حضرت آقا که فرمودند «دلم برای رئیسی سوخت»، گفت: این فرمایشات نشان‌دهنده دغدغه و تعهد ایشان نسبت به مردم و کشور است.
 
وب افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است و این اقتدار به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده است.
 
رضایی با بیان اینکه دشمنان ایران به دنبال ضعیف کردن کشورمان هستند، گفت: مردم باید با حفظ وحدت و همدلی، در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی،در خصوص حضور در انتخابات و وظایف مردم در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف مردم در نظام اسلامی است و مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات، فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند.
 
این مسئول با بیان اینکه دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند، گفت: مردم باید با حضور پرشور خود در انتخابات، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

کانون‌های مساجد باید به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در محلات فعالیت کنند

کانون‌های مساجد باید به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در محلات فعالیت کنند

کد خبر 1769652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha