افتتاح طرح های درمانی، یادگاری ارزشمند از دولت شهید رئیسی است

ابراهیمی گفت: افتتاح طرح های درمانی، با همت جهادی دولت شهید رئیسی و با جدیت و تلاش همکاران مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی اراک انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، نادر قلی ابراهیمی امروز سه شنبه (۵ تیر) در بازدید از مراکز درمانی تازه تاسیس اراک در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید غدیر و تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام درمانی، گفت: بحمدالله با همت جهادی دولت شهید رئیسی و با جدیت و تلاش همکاران مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی اراک شاهد افتتاح طرح های درمانی بودیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اضافه شدن ۷۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان یک دستاورد بزرگی است که از برکت خدمات ارزشمند دولت شید رئیسی است.

وی همچنین با بیان اینکه اضافه شدن نزدیک به ۵۵ هزار متر مربع زیربنای در بیمارستان بزرگ ولیعصر (عج) کار ماندگاری خواهد بود، افزود: همچنین در بیمارستان طالقانی، مرکز دیالیز و اقداماتی که در حوزه سلامت در بیمارستان آیت الله خوانساری انجام شده اقدامات بسیار ارزشمند و ماندگاری است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه طی بازدید انجام شده شاهد اعلام رضایت بیماران از وضعیت خدمات بودیم، اظهار داشت: خوشبختانه خدمات درمانی شامل انواع بیمه‌ها است و با حداقل هزینه‌ها به همشهریان ارائه می‌شود.


ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با تقدیر از تمام کسانی که در حوزه تامین اعتبارتلاش کردند تا فرصتی برای خدمت به مردم فراهم شد، بیان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید در حوزه بهداشت و درمان به آن توجه شود بحث مربوط به پیشگیری است.


نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی در آینده اجرا خواهد کرد باید منجر به این شود که ورودی کمتری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری یکی از کارهای اساسی و هدفمند دولت شهید رئیسی بوده، اظهار داشت: امیدواریم در دولت چهاردهم این خدمات گسترده‌تر، مستمر تر، پر دوام‌تر و خداپسندتر برای مردمی که لایق خدمت هستند ارائه شود.

وی خدمت به ملت را وظیفه مسؤلین دانست و بیان کرد: مردم عزیز و شریف ایران اسلامی همواره در زمان ها و صحنه های مختلف با حضور آگاهانه خود در صحنه اثبات کردند که پای نظام، انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده‌اند، این مردم شریف لایق خدمت هستند و باید بتوانیم به آنها خدمت کنیم.

وی بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی افتخاراتی بر افتخارات این استان و شهر اراک اضافه شد و این مهم استمرار خواهد داشت.

کد خبر 1769663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha