باید به توانمندان میدان بدهیم

کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: باید به توانمندان میدان بدهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مسعود پزشکیان، سه‌شنبه شب(۵ تیر) در دیدار انتخاباتی خود با مردم کرمان با تبریک عیدسعید غدیرخم و اشاره به اینکه من فردی مانند شما هستم، افزود: اگر کاری از دستمان بربیاید تلاش خواهیم کرد همراه شما و با شما ایرانی سربلند بسازیم.
کاندیدای ریاست‌جمهوری با بیان اینکه من یکی از بندگان خدا در خدمت شما و خدمتگزار شما هستم و ایرانی سربلند و عزیز خواهیم ساخت؛ اظهار کرد: نگاه و باور و اعتقاد من گفته مولا است؛ مشکل این است به قرآن و سخن مولا عمل نمی‌کنیم و اگر عمل می‌کردیم، مشکلاتمان این نبود.  
وی با تاکید بر اینکه کسی می‌تواند در مقابل مظلوم بایستد و از حق مردم دفاع کند که پست و مقام فریبش ندهد زیرا اگر من نوعی به عنوان نماینده بترسم از حق مردم دفاع کنم، محافظه‌کار می‌شوم؛ افزود: باید قدردان بزرگان و کسانی باشیم که برای کشور تلاش کرده‌اند.
پزشکیان تصریح کرد: ما برای محرومیت‌زدایی و رسیدن حق به حق‌دار آمده‌ایم تا اجازه ندهیم عده‌ خاصی قدرت را به دست بگیرند و بگویند مردم این را می‌گویند زیرا مردم هستند که تعیین می‌کنند چه کسی قدرت را به دست بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه مسولان و مدیران ما خادمان مردم هستند و حق مردم است که تصمیم بگیرند چه کسی بیاید یا نیاید؛ گفت: حضور و وجود و مشارکت شما قطعاً مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خارجی است که ایران را در تفرقه و تضاد و اختلاف می‌خواهند و کسانی که در داخل اختلاف ایجاد می‌کنند.
پزشکیان با بیان اینکه برای حل گره‌های موجود از مردم و نخبگان کمک می‌گیریم زیرا برای من به عنوان ایرانی غیرقابل قبول است از کشورهای دیگر عقب بمانیم؛ تاکید کرد: ما از هیچکس ضعیف‌تر نیستیم.
وی در پایان با افزودن این مطلب که باید میدان را برای افتخارآفرینی جوانان و دختران فراهم کنیم؛ گفت: باید به توانمندان میدان بدهیم، به معلمان و کشاورزان و نیروهای انتظامی احترام بگذاریم.
پزشکیان گفت: وضعیت بازنشستگان زیبنده نیست و باید دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم.

کد خبر 1769692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha