عید دیدنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با هنرمندان سادات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت عید غدیر با حضور در منزل سید علی شیدایی فر هنرمند تئاتر و تلویزیون و سیداحمدطاهرپور هنرمند سینما، فیلم و عکس ضمن تکریم این هنرمندان از آنها تجلیل بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت عید غدیر با حضور در منزل هنرمندان سادات ضمن تکریم این قشر اثرگذار، اظهار کرد: تکریم سادات که یک سنت حسنه و اقدامی شایسته و درخورتحسین است.

وی با اشاره به پیشینه دینی، فرهنگی، هنری و... مردمان شریف مازندران دیار علویان اولین خاستگاه تشیع، گفت: مردمان این خطه از شمال کشور از دیرباز دلداده و محب به اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه امام علی(ع) بوده اند که باید این ارادت مازندرانی ها به مولای متقیان با زبان هنر معرفی شود.

آهنگردر ادامه سخنانش برلزوم تبیین جایگاه ولایت و غدیر با زبان هنر تاکید و بیان کرد: همچنین باید سیره عملی و شخصیت امیرالمومنین علی(ع) در قالب تولیدات هنری تبیین و ترویج شود.

وی اذعان کرد: هنرمندان پیشکسوت سرمایه های جامعه محسوب می شود باید از این ظرفیت برای توسعه حوزه فرهنگ و هنر بهره گرفته شود.

گفتنی است؛ در این دیدار و بازدید عیسی مدانلو، معاون توسعه و مدیریت منابع ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آهنگر را در تکریم از سید علی شیدایی فر هنرمند تئاتر و تلویزیون و سیداحمدطاهرپور هنرمند سینما، فیلم و عکس همراهی نمود.

عید دیدنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با هنرمندان سادات

علی شیدایی فر

عید دیدنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با هنرمندان سادات

احمد طاهر پور

کد خبر 1769704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha